logo songteksten.net

MSN verslaafd??

Gestart door cissiegirly, 18 januari 2004, 14:19:46

Vorige topic - Volgende topic

wa vin je van msn>>??

gaat
6 (21.4%)
msn slechtste uitvinding ooit..
0 (0%)
ben der zwaar verslaafd aan
22 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 27

Stemmen gesloten: 18 januari 2004, 14:19:46

maartj..

Kán betalen. Ik ben ontzettend waardevol, moet je weten. :P *kijkt bescheiden*

Jetje15

hahahaha :P hey man..voor tzelfde geld ben ik loaded.. the things money can buy... aiii :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Anyways. :P Ik heb een nieuwe vangst! :D :P

Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Hij is wel aardig hoor. :) Woont 2 uur met de trein van me vandaan, dusdat wordt wel eens een mini-meeting als m'n ouders er niet zijn. O-)

Jetje15

2 uur met de trein vink nog behoorlijk veel!! das zwaar balen lijkt me!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nah, hij is nu dus even geen praatpaal meer. ;)
Hij heeft sinds 2 dagen een vriendinnetje, heel schattig voor 'm. :P

Ik vind het niet zo erg, kost alleen veel geld.

Ra58

Trein is idd duur tegen woordig :/
Metal up your ass!

maartj..

En je komt sowieso ook overal minstens 1,5 uur te laat aan. :{

Jetje15

en ze gaan de treinprijzen omhoog gooien..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..


Jetje15

ja...ik snapte de redenering niet helemaal..maar iets in de trant van: als de wegenprijzen omhoog gaan en mensen gaan meer en meer met de trein(of sowieso t openbaar vervoer), dan is er extra overlast bij de ns en moeten we dus wel extra rekenen...klinkt niet logisch he :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nee idd. :P
Ik dacht dat mensen juist mínder met de trein gingen als de prijzen van de NS zo omhoog gaan, en liever met de auto gaan. :mrgreen: Meestal is de auto toch ook voordeligerder dan met de trein, als je met meer dan 3 mensen bent.

wunniieJ

ik ben echt wel niet meer verslaafd :mrgreen:

Ra58

Metal up your ass!