logo songteksten.net

Spieken

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 15:35:38

Vorige topic - Volgende topic

Stripe

8)  ja, en t gaat nog goewd ook.... maarja eerst had ik een spiekbriefje.... komt leraares deraan..... kwis nie wak moes doen.... stop ik in men mond :?  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Mmm,Lekker?? 8) Paha no thx  :) ik pas denk k...Kzou owk ni wetn wa doen...Mss wel tzelfde...But I dont like paper...

Stripe

uuhm, t smaakt t wel hoor  8)  k proefde wel wat, maar tis niet vies.... kproef liever papier dan een 1 krijgen!!!!  8)  :lol:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Anderz schrijf in t vervolg op eetpapier....Dan kan je t zeker opeten en zijn er geen bewijzn  8)

Stripe

uuh hallo.... kheb t niet op geten.. alleen in men mond gestopt! later gooide ik t weg  8)  8)  :D  :lol:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Ja ma dan kan je t opeten eh............

Stripe

neej, k hield t heel  :lol:  k hielf bij elkaar... en wat dan nog... t kan geen kwaad..... volges... wel als er een bepaalde inkt opzit  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Hmmz :shock: Ik houw het bij mijn billen denk ik  8)  :D

Stripe

Als jij da een goeie vind,,.... hou w t daar maar bij dan he
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

sieltjuh

Grafische rekenmachine werkt bij wis, sk en na het beste. Maar ik heb ook altijd een typexpen waar een zo'n papiertje op zit geplakt. Pulk daarvan een stukje los en stop er een klein spiekbriefje onder. Valt niet echt op.
Of je neemt gewoon heel simpel een witte pen en plakt er een wit spiekbriefje op ;)

Deze werken het beste bij mij ;)

wunniieJ


Legolas

ik heb weet een hele lijst met spiektips, maar dat zeg ik maar niet, wnat dat zou reclame zijn...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

jawel leg0las :D

Legolas

maareh ook scholieren.com is goed...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

hmmm owkeej  :9