logo songteksten.net
Hoofdmenu

Nirvana

Gestart door Kriz10, 19 juli 2004, 17:11:29

Vorige topic - Volgende topic

wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"
Citaat van: "Legolas"
Citaat van: "Kriz10"IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!IK OOK!!!

Ga jij ook?

BLONT!!!!!!!!!!!!!!

,,†,, jY ? ,,†,,

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"ik was blont..maar dat heb ik al ergens eerder gezegd :P

,,†,, :O D8 ju dak 0fural ging kYke waar jY da heb geszegt :Z Nee,,†,,

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"
Citaat van: "satanist"
Citaat van: "Kriz10"ik was blont..maar dat heb ik al ergens eerder gezegd :P

,,†,, :O D8 ju dak 0fural ging kYke waar jY da heb geszegt :Z Nee,,†,,

volgens mij ben je er gek genoeg voor...:P
,,†,, :mrgreen: Hahahaha je bent 00k n0g heldersziend 00k n0g :P en twas net t0eval je hebt het geszegt 0p un t0pic "kweet niet meer waar" waar je het tege mY had duhSz :mrgreen: ,,†,,

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"whahaha wist je nog niet dat ik Helderziend was...ik zie het verleden  :P  :P  :P

,,†,, :Z  :O Och ,,†,,

CherryKiss

Nirvana, geweldige muziek soms :) 'k luister het steeds vaker eigenlijk. Geinteresseerd in Kurt ben ik neit bepaald, wat maakt 't mij nou uit heo die gast leefde en hoeveel drugs die gebruikte, I don't care ! Voor mij draait 't om de muziek die hij gemaakt heeft, en de rest eromheen, zijn leven, zijn keus, hoop dattie nu vrede heeft :)

Natalie

Ik vind hun muziek eigenlijk niets. De meeste "rock" bandjes van tegenwoordig zijn shit..
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Kriz10


Natalie

Je ziet heel weinig bandjes nog echt rock maken. Net zoals de vele nummers die tegenwoordig uit komen. Muziek van deze tijd is zo lang zo goed niet als "vroeger"..
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Natalie"Je ziet heel weinig bandjes nog echt rock maken. Net zoals de vele nummers die tegenwoordig uit komen. Muziek van deze tijd is zo lang zo goed niet als "vroeger"..
†,, mee-eenSz n0u allemaal :P METALLLLLLLL †,,
†,, ook al benk er niet meer eg dol op :? †,,

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"SLAYER, IN FLAMES, HIM, IRON MAIDEN ENZOVOORTS ENZOVOORTS!!!!!

†,, YapSz †,,