logo songteksten.net

Gebroken link

Gestart door Capitán_Oates, 23 oktober 2004, 15:28:22

Vorige topic - Volgende topic

Capitán_Oates

Ik ben geïnteresseerd in Spaanse teksten. In het Spaans komen veel leestekens (accenten) voor. Wanneer zo'n accent in de titel van een nummer voorkomt dan doet de link naar de songtekst het niet.

Voorbeeld: Roxette - Habla El Corazón
Wanneer ik op de link klik verschijnt de volgende tekst:
CiteerRoxette - Habla El Corazón
De tekst die je geselecteerd hebt, bestaat niet. Weet je zeker dat je de juiste link gevolgd hebt?

Gelukkig is er wel een work-around om toch de tekst te kunnen zien. In de adresbalk staat: Habla_El_Corazón.htm. Verander dat in Habla_El_Corazon.htm (zonder accent) en de tekst verschijnt.

Het zou niettemin wel prettig zijn als dit gerepareerd kon worden.
h captain, my captain!

Websmurf

mm...

internet explorer is de boel weer aan het verkloten :S
werkt firefox wel :?

goed.. zal er wat aan doen..
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

als je nog meer karakters tegenkomt waarop de site fout gaat, laat het even weten?
Webmaster Songteksten.net -

Capitán_Oates

Bedankt. De link werkt nu prima.

Citaat van: "Websmurf"als je nog meer karakters tegenkomt waarop de site fout gaat, laat het even weten?

Ik zie dat je de naast de ó ook de é en de í al door een code vervangen hebt. Er is ook nog de ú, zoals in 'Quiero Ser Como Tú' van Roxette. Daar gaat het nu nog mis.
Ik ben nog geen tekst tegengekomen met een ñ in de titel, maar ik kan me voorstellen dat het daarop ook fout zou gaan.
h captain, my captain!

Websmurf

ok, beide letter zijn toegevoegd.
Webmaster Songteksten.net -

wunniieJ

kfind dat we juist g1 andere taal erop moeten zetten
wie weet wat ter staat :?

Legolas

Ik zou zeggen, check buitenlands met andere sites...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Legolas"Ik zou zeggen, check buitenlands met andere sites...

Ja mee eens :Y

Capitán_Oates

Citaat van: "Legolas"Ik zou zeggen, check buitenlands met andere sites...

Wat bedoel je daarmee? Buitenlandse teksten verifiëren door te vergelijken met andere sites? (Lijkt me een goed idee.) Of buitenlandse teksten niet opnemen, en overlaten aan andere sites? (Lijkt me minder.)

Overigens, wat verstaan jullie eigenlijk onder 'buitenlands'? Is Engels buitenlands? Duits? Frans? Of alleen talen die je niet kent?
h captain, my captain!

Legolas

Citaat van: "Capitán_Oates"
Citaat van: "Legolas"Ik zou zeggen, check buitenlands met andere sites...

Wat bedoel je daarmee? Buitenlandse teksten verifiëren door te vergelijken met andere sites? (Lijkt me een goed idee.) Of buitenlandse teksten niet opnemen, en overlaten aan andere sites? (Lijkt me minder.)

Overigens, wat verstaan jullie eigenlijk onder 'buitenlands'? Is Engels buitenlands? Duits? Frans? Of alleen talen die je niet kent?

ik ga voor het eerste idee en met buitenlands bedoelen we talen die wij niet kennen en dus niet duits frans of engels, maar wel spaans en marrokkaans, maaar het zou misschien een idee zijn om het systeem zo aan te passen dat we voor bijzondere talen een speciale mod aanstellen betekent dat we wel vanaf een bepaald moment bij het accepteer process een taal selectie ofzo moeten aanmaken...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Capitán_Oates

Citaat van: "Legolas"[...] het zou misschien een idee zijn om het systeem zo aan te passen dat we voor bijzondere talen een speciale mod aanstellen [...]

^O^ Lijkt me een goed idee.  :Y
Mocht het zover komen, dan wil ik wel solliciteren naar de positie van mod voor Spaanse lyrics.  *)  O-)
h captain, my captain!

wunniieJ

Citaat van: "Capitán_Oates"
Citaat van: "Legolas"[...] het zou misschien een idee zijn om het systeem zo aan te passen dat we voor bijzondere talen een speciale mod aanstellen [...]

^O^ Lijkt me een goed idee.  :Y
Mocht het zover komen, dan wil ik wel solliciteren naar de positie van mod voor Spaanse lyrics.  *)  O-)

Wat un ho0gheid Capitán_Oates :? waarfan dii
Inspriatsziee

Capitán_Oates

Citaat van: "satanist"Wat un ho0gheid Capitán_Oates :? waarfan dii
Inspriatsziee

¿Qué? No comprendo.  :?  Wat bedoel je daarmee?
h captain, my captain!