logo songteksten.net

Het grote help-topic

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 18:37:37

Vorige topic - Volgende topic

Legolas

ow sorry, zat verkeerd...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Féa®ghü§

ikke heb vraagje

als ik liedje wil toevoegen op Songteksten. net dan doetie dat himaal niet :S

wah doek verkeerd :S

Websmurf

krijg je een foutmelding dan?

houdt dit in gedachten: teksten moeten eerst goedgekeurd worden voordat ze op de site verschijnen
Webmaster Songteksten.net -

Féa®ghü§

oooh door wie laat ik die goedkeuren dan?

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]


Websmurf

Dat klopt :)

ik loop (zoals gewoonlijk) weer een beetje achter...
ik probeer dit van de week in te lopen.
Webmaster Songteksten.net -

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Féa®ghü§

maar moet ik die songtekst dan hier op forum zetten ofzo ... of naar zn mail sturen ofzo?

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

LausJ

H0iiJj,

eehh, h0e verwijder Jee, Je profiel.... :@ , Ik snap der egt geen ....... van!! Of ben ik hier n0u de doos ?

Alvast ThnQ ,,
beeey LausJ

Websmurf

hoi,

dat kan op het moment niet, als je de nieuwsbrief niet aan hebt staan zul je verder geen last hebben van het lid zijn van de site.

Adam
Webmaster Songteksten.net -

LausJ

H0iiJj ,,

Ik had gisteren me aangemeld, maar ik heb geen nieuwsbrief ofzo gehad, maar als Je gaat kijken naar iemand zn profiel, zie je ook zn email,  kan je daar n0g iets aan d0en ?? :')  :P  En Waarom Kan je niet Je profiel verwijderen?

N0g bedankt!!,

KusJ , LausJ!!

Websmurf

Citaat van: "LausJ" maar als Je gaat kijken naar iemand zn profiel, zie je ook zn email,  kan je daar n0g iets aan d0en ?? :')  :P
Je kunt in je profiel instellingen (http://www.songteksten.net/profiel/edit) instellen of je je emailadres weer wil geven of niet.
CiteerEn Waarom Kan je niet Je profiel verwijderen?  [/i]
Omdat anders jou post hierboven weg zou zijn, en dan is niet duidelijk waar ik nu op zou reageren.
het geeft een heleboel gedoe om een profiel op een goede manier weg te gooien...
Webmaster Songteksten.net -

LausJ

H0iiJj

Oke , zwaar bedankt,  het is al opgelost!!,,
*) ,,

SoentJee LausJ :mrgreen: