logo songteksten.net

Welke sport beoefen je?

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 19:36:27

Vorige topic - Volgende topic


::..Tessa..::

Heej...
Ummz.. ik doe aan basketbal.. Zit nu in mn 4e jaar.. heb hiervoor eventjes gefitnesst... en ummz... k doe nu ook bodyshape... is een aanrader rtouwens!!! het is gigansisch intensief en je traint er je buik, billen, benen en arm spieren mee.... Ik ben nou net begonnen en vinnut heel erg leuk:)... ga binnekort ook klimmen en fitnessen met school... en voor de rest... wat voor sport.. heb vroeger veel verschillende dingen gedaan zoals.. ummz... zwemmen, gym, tykwando, paardreiden, ballet, judo en nog veel meer:P gehehe....

Greetz Tez

lindseypan

Hahaha, Dit vind ik wel een goeie !!

Ik heb al zoveel sport gedaan, Maar nix vind ik leuk !
Of is echt iets voor mij !
Ik hou het wel bij een potje voetballen op het zwembad of strand in de zomer !!!

Kuzzz
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

And1_lady

hey heyz.. ik ben nieuw hier..
maarums ik speel al bijna 6 jaar basketball.. (tjah zit in de familie..)
maar sporten als tennis en dansen en vechtsporten vind ik ook wel vet...
Love Angel

wapo

Ik doe al 11 jaar aan waterpolo, heb nog een tijdje gevoetbald en zelfs nog een tijdje gehandbald. Als ik nog wat vrije uren heb, doe ik ook nog aan fitness.

sunflowers

Ik zit nu inmiddels al 8 jaartjes op tafeltennis, heb ook nog gefitnesst, aan jazz-ballet gedaan en op turnen gezeten... :)
ly me to the moon!

-=Nienna=-

Ik doe al 8 jaar voetbal!

sunflowers

voetbal is leuk om naar te kijken, niet om zelf te doen :P
ly me to the moon!

mariendi

ik zit al 10 jaar op dansles.. ook een sport, toch ?  :D
eLL I juSt neeD a littLe sPaCe t0 brEaTH,cAn yoU pLeAse ReSPecT mY PriVacY..?

Squirt19

pffff! whooot! ál die sportieve mensen hiero:| Ik fiets iedere dag een kwartier naar het station (óver de brug)...verder heb ik 8 jaar paardgereden, en wil dit nu weer beetje oppakken...als het goed weer is skates aan en de polder in (vooral lange rechte stukken, als je maar niet teveel moet remmen:p)...en vakkenvullen: das een verkapte vorm van fitness als je het mij vraagt, buik, billen, armen, benen, álles train je (h)
apiteint Squirt

Splittertje

Ik volleybal :d (maar nu niet, ben gekwetst  :'(. Maarja, ik zing ook en ik beschouw dat ook als een sport  8)7. Het kan heel vermoeiend zijn hoor  *). Maarja  *)

Ra58

basketball is helemaal mijn sport *)
zijn eerste geworre met zuid-nederlands kapioenschappe! :Y
maar 4de(laatste) bij het nederlands kampioenschap :(
Metal up your ass!

Claudia16

Ik doe aan judo *)  is echt helemaal geweldig, krijg je goede conditie van en meedoen aan wedstrijden is ook toppiej!! kdoe t al 6 jaar en blauwe band.... daarvoor heb k op gym gezeten maar daar vind k nix aan, cker niet de wedstrijden... kwil nog wel ooit eens gaan paardrijden...

xxxjes claudia
l@uD¡@

CherryKiss

Op dit moment doe ik geen sport. Maar, ik moet weer beginnen met fitness. Die sport is gewoon heilig voor me, want er is niemand die zich bezig houdt met je prestaties. Ik houd niet van teamsporten etc, té prestatiegericht voor mij.