logo songteksten.net
Hoofdmenu

Wat zit er onder je Ctrl - V?

Gestart door -=Nienna=-, 29 december 2004, 14:32:22

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Lin proficiat              

*nou zeg :P kan hij zelf niks bedenken ;) *

flientje_pinwin

Citaat van: "Ra58"Flien en wietse :)

voor ander topic.. :P

wunniieJ


flientje_pinwin

New Found Glory.


zoooon cool bandje *;

maartj..


flientje_pinwin

el;gjnas,dnghahawdlrjawnf

Mijn lagje.. :P

maartj..

boosaardig/hatelijk/kwaadaardig/snood/vals

*erg erg :Y *

4hout

namens heel A42.

whah.. van een email naar de decaan.. hehe
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

weken. zegt:
ja ze is egt dom
...   .-   -.   -..   .   .-.      I'm sorry but you can't smoke in here, ik ben suikerbieten aant kweken. zegt:
maar ze werd boos toen k zei dat et me geen ruk interesseerde wat ze me allemaal vertelde
‡†•*мααяτjε*      *wordt gekweekt in Sanders dromen* zegt:
maar waar zeikte ze dan over allemaal?
...   .-   -.   -..   .   .-.      I'm sorry but you can't smoke in here, ik ben suikerbieten aant kweken. zegt:
dat ze et van de suikerbiete te kinderachtig vond voor mij
‡†•*мααяτjε*      *wordt gekweekt in Sanders dromen* zegt:
dooos die ze is


*op msn een gesprek dat k iemand moest doorsturen :9 *

flientje_pinwin

shores

Engels voor wallen.. :P moest ff mijn uitwisselingskreng mailen dat we niet tot laat uit moesten gaan,, anders krijgen we wallen :P

maartj..


flientje_pinwin

ik ga naar duitsland en neem mee een rubberboot en een rubbereendje en zandzakken en een regenpak en een reddingsvest en een waterzuiger en een zwembroek/pak en een zwemdiploma en droge kleren en een handdoek en een parasailvlieger en een reddingszwemmer en heel veel zand en een schep en hééééééééééél veel eten en een spuit waarmee ik de siliconen uit mijn gediklipte kindje kan zuigen en een waterzuiveringsinstalatie en regenlaarzen en een paraplu en een waterdichte schooltas en waterafstotende schoolspullen en waterproof make-up

:P ben me op msn aan't voorbereiden op uitwisseling naar het overstromingsgevaargebied in Duitsland..:P

maartj..


maartj..


flientje_pinwin

ik ga naar duitsland en neem mee een rubberboot en een rubbereendje en zandzakken en een regenpak en een reddingsvest en een waterzuiger en een zwembroek/pak en een zwemdiploma en droge kleren en een handdoek en een parasailvlieger en een reddingszwemmer en heel veel zand en een schep en hééééééééééél veel eten en een spuit waarmee ik de siliconen uit mijn gediklipte kindje kan zuigen en een waterzuiveringsinstalatie en regenlaarzen en een paraplu en een waterdichte schooltas en waterafstotende schoolspullen en waterproof make-up en een amfibibus en een woordenboek en een mp3-speler en veel cd's en een cdspeler en oordopjes en een 5000W versterker en geluidsdichte oordopjes voor de leiding en veel dvd's en een portable dvd-speler en een heleboel extra schermen en suround sound boxen een surround systeem  

word steeds meer in mijn tas gepakt.. :P