logo songteksten.net

Wat zit er onder je Ctrl - V?

Gestart door -=Nienna=-, 29 december 2004, 14:32:22

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin


maartj..

‡†мααяτjε*               *wordt gekweekt in Sanders dromen * zegt:
nee  als hy ristig in de woonkamer zit te kijken en je vanuit de keuken steeds de deur opendoet om onzin te schreeuwen die er zou gebeuren op het veld  *merel en maartje in actie, 6 jaar geleden *
...   .-   -.   -..   .   .-.      I'm sorry but you can't smoke in here, ik ben suikerbieten aant kweken. zegt:
Haha
‡†мααяτjε*               *wordt gekweekt in Sanders dromen * zegt:
erg he?
...   .-   -.   -..   .   .-.      I'm sorry but you can't smoke in here, ik ben suikerbieten aant kweken. zegt:
geweldig juist
‡†мααяτjε*               *wordt gekweekt in Sanders dromen * zegt:
zou je zo weer doen
...   .-   -.   -..   .   .-.      I'm sorry but you can't smoke in here, ik ben suikerbieten aant kweken. zegt:
ja ckers

flientje_pinwin


maartj..

Aan het einde van het leuke SP concert was er een groot spectakel, waar de jongens groot applaus voor kregen. Toen ze weg gingen kwamen ze ook nog talloze fans tegen die allemaal een handtekening wilden. De jongens probeerde er voor te vluchten maar dat lukte natuurlijk niet en ze gingen dus toch maar naar de fans toe en daarna liepen ze uitgeput naar de tourbus. Daarna gingen ze in het hotel omkleden en gingen daarna nog bier drinken in in een café dichtbij Paradiso. Ze zagen daar allemaal hysterische fans en ze besloten die gewoon even gedag te zeggen. De fans waren toen heel blij en gingen helemaal uit hun dak. Na een uur waren er 2 fans die pierre gingen versieren en dat vond hij grappig. Maar toen moesten ze vol schijten dus gingen ze op zoek naar een schoon openbaar toilet. Dat konden ze niet zo snel vinden dus deden ze het midden op straat waardoor ze opgepakt werden door de politie en toen zaten ze in de cel waardoor de tour niet meer door kon gaan en de jongens vonden het eigenlijk wel heel erg vervelend want nu verdienen ze niks en konden ze geen muziek meer maken voor hun lieve Nederlandse fans en dat was flink teleurstellend vonden alle bandleden. Ze gingen ontsnappen , dat lukte hun gelukkig en de fans waren weer super histerisch en ze renden als gekken naar Simple Plan toe, maar opeens waren ze verdwenen dus gingen de fans op zoek. Ze konden alleen Pat vinden en toen ze hem zagen rende de fans naar 'm toe en begonnen allemaal dingen door elkaar te scheeuwen: 'Wij zijn op zoek naar simple plan waar zijn ze?' Hij dacht even na en hij zei toen I don't know that, i think that they're seeking a nice toilet, maybe they're behind you. De fans draaide zich om en toen zagen pierre zoenen met iemand die heel veel op hilary duff leek en ze had een vieze adem dus pierre stopte omdat hij bijna vergaste. De fans hielpen pierre door hem mond op de mond te zoenen. Dat vond hij wel leuk en zoende volop terug todat hij een hartaanval kreeg midden op straat. Hilary Duff was zo attent om de lucht verfrisser te pakken en die stopte ze in haar achterzak van haar sexy schotse rokje en ze probeerde weg te fietsen maar ze kwam weer terug helaas voor pierre en ze keek in z'n onderbroek en stond vol verbazing te kijken omdat ze een jongetje was en dat had Pierre niet verwacht en hij viel flauw. Toen hij weer bijkwam kijk hij om zich heen om te zien wat er gebeurt was. Hij lag midden in de tourbus op de knalroze bank en toen kwam Hilary opeens tevoorschijn. Ze begon heel hysterisch te krijsen naar hem en ze kneep keihard in pierre z'n kruis , dat vond hij best wel lekker en vroeg of ze nog wat harder wou knijpen ze deed dat meteen en pierre werd er geil van en toen begon hij dus te kreunen en het duurde niet lang voordat hij klaar kwam toen begon Hil ook heel hard met haar handen iets te doen en toen had Pierre zoiets van: wow that's great! I never thought hilary was that cool. Hij werd er helemaal blij en nog geiler van dus hij scheurde haar kleren van haar lijf, begon haar borsten te strelen en Hil dacht fxck, Joel is toch op tournee, dus waarom zou ik dit niet doen? Ze besloot het toch niet te doen, maar Pierre wilde meer en begon weer haar weer te pakken en toen dacht ze: Ik heb er eigenlijk toch wel zin in, dus liet ze Joel gewoon barsten en ging verder met pierre een hotte lapdance te geven. Dat vond hij erg leuk en hij ging haar zoenen omdat hij niet anders kon want hij was te opgewonden. Toen gebeurde er iets waar iedereen van stond te kijken: Joel kwam. Toen Joel het zag rende hij huilend weg. Pierre moest toen erg kotsen van al dat gedoe en kotste Hil heerlijk onder zodat ze erg zuur rook en een lepel pakte om het van zich af te scheppen en opte-eten en dat was vies. Even later rende ze naar het toilet om duchtig te urineren waarna ze toen toch weer naar Pierre ging omdat hij haar nodig had. Ze liep naar hem toe en sloeg hem in zijn gezicht omdat hij heel hard moest lachen omdat haar gezicht vol zat met groen spul. Na vijf minuten liep Pierre weg omdat hij genoeg had van het gezeik van Hilary. Waarna Hilary boos Joel opbelde om hem te vertellen dat Pierre haar een bitchclap gaf en joel ging huilen.Na een uur wachten kwam er iemand aanlopen. En ja hoor daar was Sinterklaas. Hij liep naar haar toe en zijn baard wapperde alle kanten op, maar hij zag er toch best wel lelijk uit.
Hij pakte een grote pepernoot en gooide het keihard tegen Pierre's hoofd, de klap was zo hard dat Pierre bewusteloos raakte. Hilary belde de ambulance voor een ingescheurde nagel. De ambulance kwam eraan maar Pierre rende keihard tegen een paal zodat hij op de grond viel en zijn grote teen stootte. Hij probeerde z'n teen af te bijten met zn vampiertanden maar dat ging niet Want hij moest ze nodig bijslijpen. dus pakte hij een vijl en schaafde ze bij. Toen hij klaar was beet hij op zijn teen maar het lukte niet want hij vond zijn tenen stinken. Hij besloot een tenenkaasschaaf te pakken en begon de voetwratjes te schaven alvorens in z'n teen een worm zich voortplantte die hij pakte en verorberde met mes en vork en toen kwam Marilyn Manson een bloem brengen die hij in Pierre's bloed drenkte

^^ander forum, vervolgverhaal :P

flientje_pinwin

(     Grrr't


stukje msnnaam..

maartj..


flientje_pinwin

Marco:
Ik heb een masker opgezet
En als mijn vrienden erom vragen
Zeg ik dat het heerlijk is alleen
Je foto`s zijn al van de wand
Alsof ik zo vergeten kan
Dat ik je mis
Hoe koud het is
Hoe leeg zo zonder jou
Hier om me heen

Ik kan je niet laten gaan
Al zeg ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou

Trijntje:
Ik heb bijna alles geprobeerd
Alles om je te vergeten
Ik lieg als ze me vragen hoe het gaat
Ik lees wat boeken kijk TV
Maar daar verandert ook niets mee
Ik voel nog steeds
Verlang nog steeds
Ik denk nog steeds
En steeds alleen aan jou

Samen:
Ik kan je niet laten gaan
Al zeg ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou

De tijd staat stil
De tijd die alle wonden heelt
Ze loopt niet zonder jou
Ik kan je niet laten gaan
Al schreeuw ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
En alles aan je waar ik zo van hou
Nee ik leef niet in een wereld
Zonder jou


Lieve songtekst.. :D

maartj..


4hout

3.   De opdrachtgever ontvangt vóór de druk een voorbeeld ter correctie. Als er dan binnen  dagen geen correctie word gegeven, beschouwt Haid-Media dat de ter correctie gegeven voorbeelden als zodanig, dat deze afgedrukt kunnen worden.


-_-
Darkness descends.. everyone dies!

wunniieJ


maartj..

'Pieter..          Pinkpop 2oo6!! zegt:
maartje  (K)
‡†мααяτjε*   *wordt gekweekt in Sanders dromen * zegt:
waarom Zwaaide je niet? (A)
'Pieter..          Pinkpop 2oo6!! zegt:
wanneer?
'Pieter..          Pinkpop 2oo6!! zegt:
zeg ff
‡†мααяτjε*   *wordt gekweekt in Sanders dromen * zegt:
vanavond om half 7 ong. fietste je langs de muziekschool :P
‡†мααяτjε*   *wordt gekweekt in Sanders dromen * zegt:
met je nirvana tshirt :Y
'Pieter..          Pinkpop 2oo6!! zegt:
ghehehehe o ja , moest naar studie +

flientje_pinwin

Astrid               Tommy   zegt:
wat was die site van baten ook alweer?
Evelien . . . . Sproetjes   zegt:
www.sander-en-perry.tk ?

:P Site van onze homo leraar.. :P had iemand ff nodig.. ^^

maartj..

She seemed dressed in all of me, stretched across my shame.
All the torment and the pain
Leaked through and covered me
I'd do anything to have her to myself
Just to have her for myself
Now I don't know what to do, I don't know what to do when she makes me sad.

She is everything to me
The unrequited dream
A song that no one sings
The unattainable, Shes a myth that I have to believe in
All I need to make it real is one more reason
I don't know what to do, I don't know what to do when she makes me sad.

But I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me

A catch in my throat choke
Torn into pieces
I won't, nO!
I don't wanna be this...

But I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me

She isn't real
I can't make her real
She isn't real
I can't make her real


^^ik vind het echt mooi, Slipknot gewoon akoustisch!! *) echt te gek zo, ik vind Vermillion sowieso al leuk :D

4hout

met mmij gaat het wel goed.. btw
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

Evelien . . . . Sproetjes :D

msn naam..