logo songteksten.net

Wat zit er onder je Ctrl - V?

Gestart door -=Nienna=-, 29 december 2004, 14:32:22

Vorige topic - Volgende topic

Mr_idiot

alweer niks sorry volgende keer beter
oehoe

flientje_pinwin

:(

ah,, een smilie :) ik hou van die dinge :)

Mr_idiot

oehoe

flientje_pinwin

nha zeg,, ga es ff wat kopieren jij :s

maar ik heb dat niet gedaan :S wat lullen jullie nou raar over mij? Zij is degene die begonnen is, wrom moeten jullie mij dan hebben ? jonge!!

:@ rusie tussen 2 goede vriendinnen van mij :s

Mr_idiot

okee snap hum

en wat nmoet ik kopieren?

zeg het maar
oehoe

flientje_pinwin

iets van internet ,, weet ik veel,, :P


flientje_pinwin


Mr_idiot

oehoe

B-Style


flientje_pinwin

Het dragen van een hoofddoekje moet niet verboden worden!



Afgelopen januari besloot de Franse premier Chirac hoofddoekjes te verbieden op openbare scholen, en op overheidsinstellingen.
In Nederland mag je wel een hoofddoekje dragen. Alleen scholen met een strenge religieuze achtergrond, kunnen in bepaalde gevallen het dragen van een hoofddoekje verbieden. Maar Hoelang zou het nog duren voordat hoofddoekjes in nederland ook verboden worden? Want ook in Nederland was er een discussie of hoofddoekjes verboden zouden moeten worden.  Ik ben het hier niet mee eens, Iedereen moet een symbool kunnen dragen voor het geloof als hij of zij dat wil. Daarom mijn stelling: Het dragen van een hoofddoekje moet niet verboden worden.

Mijn eerste argument voor deze stelling is:
Als je verbied om hoofddoekjes te dragen, zullen moslims zich alleen maar meer terugtrekken in hun eigen wereldje. Ouders van moslimmeisjes zullen hun kinderen alleen maar naar islamitische scholen sturen, en moslims zullen niet meer voor de overheid gaan werken. Door het hoofddoekje te verbieden zullen deze vrouwen werk gaan zoeken waarbij ze hun wel hoofddoekje op mogen houden. Als het hoofddoekje word verboden op overheidsinstellingen zullen veel bedrijven de hoofdoekjes ook verbieden. Het werk dat moslimvrouwen nog zullen doen, zal waarschijnlijk slecht betaald smerig werk zijn. Dit alles zorgt ervoor dat moslims slechter zullen integreren in ons land en dat zou kunnen leiden tot discriminatie.



ben op school,
tis een betoog,,

flientje_pinwin

46% of 25MB


Get Hotmail Plus
Folders
Inbox (151)
Junk E-Mail
Drafts
Sent Messages
Trash Can
Manage Folders

--------------------------------------------------------------------------------



wow dat is me mailbox 151 nieuwe  8)7 iemand houd ervan om mij te maile  *; :P

Mr_idiot

haha

vaag persoon


voor iemand op msn
oehoe

Ra58

His Infernal Majesty<-†->:[®ª:[<-†->Your love is the only thing I live for in this world<-†->

voor ander topic (MSN naam)
Metal up your ass!

Mr_idiot

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


was met nieuwe lijst bezug


zat nog onder ctrl v kewl
oehoe