logo songteksten.net
Hoofdmenu

Wat zit er onder je Ctrl - V?

Gestart door -=Nienna=-, 29 december 2004, 14:32:22

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

epicentrum

andere top.

kijk dat is nou echt iets voor jou flien, Nuchtere opmerkingen maken als je zat  bent :mrgreen:
Metal up your ass!

flientje_pinwin

Het was zaterdag 22 juli. Het was weer tijd voor de Zwarte Cross. Sanne, Bram, Evelien en ik (Yanaika) gingen daarheen. We kwamen daar binnen en de motoren waren al bezig met een race. Dus gingen we maar eens kijken hoe hard die motoren over de bulten vlogen. Dat ging nog best hard hoor ;) Maar toen gebeurde het... het begon te regenen :O We werden drijfnat... maar gelukkig hadden onze buren een goed idee. Zij pakten een hek met van dat plastic ervoor, en hielden dat boven hun hoofd zodat ze droog bleven. En daar maakten wij gebruik van en gingen er bij onder staan. Zodat wij ook nog een beetje droog konden blijven.
Toen het weer droog werd raakten we Sanne en Bram kwijt ;) Ik wilde een muts hebben zodat niet iedereen me belachelijk lelijke kapsel kon zien. Dus gingen Evelien en ik maar eens opzoek naar een mutsenkraampje. En ondertussen op zoek naar Sanne en Bram. Toen ik een muts had gekocht liepen we maar weer verder over het terrein en voelden dat het weer begon te regenen. Dus wij liepen snel naar de plek waar we in het begin stonden, zodat we mooi droog onder dat hek konden staan. En gelukkig, er was nog net genoeg plek voor ons :D
Het werd weer droog en we gingen maar weer opzoek naar Sanne en Bram, want die hadden we nog steeds niet gevonden. Dus wij naar de andere kant van de baan lopen. En daar gingen we maar naar de wagens kijken wie er rond raceten.
Op een gegeven moment kwamen er 2 jongens bij ons staan. (Robin en Mark) :D :P Eerst een beetje praten en gek doen. Ze waren heel erg aardig.. en ook heel lief :P En uiteindelijk hebben we de hele avond met hun rond gelopen. Zo af en toe kwamen we Sanne en Bram nog tegen, maar die waren ook weer snel weg.
Halverwege de avond begon het keihard te regenen. We moesten maken dat we onderdak kregen. We renden zo snel we konden naar de grote tent. Daar begon net een goede band te spelen dus daar stonden we mooi droog en hadden we ook nog mooie muziek erbij :D
We hadden het erg warm van het rennen dus gingen Robin, Mark en ik maar eens in de regen staan. We stonden er nog geen 10 seconden onder of we waren helemaal doorweekt. Het leek wel een douche waar je onder stond... de rest van de avond had ik het ook ijskoud.. maar dat maakte me niet zoveel uit, want die douche was wel leuk en Robin maakte me wel weer warm :P En toen moesten Robin en Mark naar huis  Maar de Zwarte Cross was dit jaar weer super mooi :D Volgend jaar weer! Dan kun je ons vinden op de camping samen met Robin en Mark :D ;)

@ ra, Tja, sommige mensen gaan dom doen, ik ga juist heel helder denken.. ik zou dus absoluut niet met vreemden zoenen als ik zat ben, maar als ik nuchter ben...

^ Verhaaltje over Zwarte cross zondag.. :) Voor op onze vriendensite..

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin


Ra58

Metal up your ass!

4hout

Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin


4hout

Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

213.202.254.117:8767

een ip adres
Metal up your ass!

flientje_pinwin

***@hotmail.com

Aardige knul van verjaardag van't weekend..

4hout

10:04  i Harde ('t)  1 Amersfoort Stoptrein 5632 NS
10:57  i Utrecht Centraal 4a  

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 11:04   Utrecht Centraal 12 Hertogenbosch ('s) Intercity 837 NS
 11:54  i Eindhoven 1  


trein?
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

***hotmail.com

Zelfde Knul.. :P

4hout

Darkness descends.. everyone dies!