logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

hammiej

mjah uh...

britney j.lo
en opzicht doen yes r brayce/brace en soesi b en negga (negativ) ook wel gaartjes na die ruzie met lange dus opzich erger ik me ook wel aan hun nouw en vooral dat nummer van ali b yes r en beugelbekkie :P met leipe mocro flavour ik bedoel waar gaat dat nou over????
en beugelbekkie is nie eens egt mocro toch?? najah groetjus hammiej :W  :W  :W  :W  :W

museGirl

britney en j.lo zijn dames die je gouden zand in de ogen strooien..
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

muse_peposjan

Britney, Jlo, Xtina, Paris Hilton en al die andere uitgemergelde glamourtrutjes
en die blingbling figuren, rap enz. BLEAGH!

EN MUSE RULEZ THE WORLD!!! (maar daar gaat dit topic nii over :D)

Ra58

nee precies... en het klopt niet eens ;)

HIM rulez te world
Metal up your ass!

Marline


Ra58

Metal up your ass!

4hout

IK HAAT marilyn manson...of hoe the neuq je dat ook sgrijft...en britney spears en al diej poppiejs  :Y)..BLEGH!!
Darkness descends.. everyone dies!

4hout

en owja..niet te vergeten...EMINEM en al diej kol#$%e rapper.. bling bling my ass...smerige KUTmusiek =D.. en het enige wat ze doen is vrouwen kleineren..nou...ze mogen van mij egt...  mori.. :D..
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

marilyn manson is ten eerste geen popje, en ten tweede ook geen bling bling... dusse..
Metal up your ass!

enobmort

even een vraagje.. Hoe vaak hebben jullie marilyn manson gehoord? moet je is goed luisteren.. z'n teksten zijn misschien wel hard maar lang niet zo erg als jullie denken! en zn muziek is gewoon gaaf!!!!  :Y  maar dat is mijn mening  :P  wie ik nou echt verschrikkelijk vind is Anouk  :r   En avril lavigne is inderdaad echt verschrikkelijk !
ove sucks

Ra58

hoe vaak? heb je ff ;)

een dag geen MM is een dag nie geleeft ;)
Metal up your ass!

enobmort

Ben ik het helemaal mee eens! MM is gewoon gaaf en stoer en geweldig en ga zo maar even door  :P   O-)
ove sucks

4hout

nouja..zen teksten zijn dan miss goed..volgens juul'en..maar ik vind het gewoon geen drol aan.. ^^
Darkness descends.. everyone dies!

4hout

ennne..ik had het met bling bling daar niet over...domboos..je weet wel.. de 50 centjes in de wereld.. enz..enz..
Darkness descends.. everyone dies!

MafiamaatjeEllen


Hooi
wat hebbe jullie tog allemaal te zeike??? :?
Als je nie van die muziek van Marilyn Manson houd *;
wil niet gelijk zegge dat hij een idoot ofzo is, je kunt
pas zegge dat je um haat als je hem persoonlijk kent
XXX mij