logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"
Citaat van: "satanist"
Citaat van: "Legolas"
Citaat van: "Kriz10"ik haat al die popiejopie trutten zoals JLo enzo  :r  en Frans Bauer...ik kan die gozer gewoon niet uitstaan

frans bauer populair??! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Bescherm mij tegen het grote kwaad van evul-bauer :P...
,,†,, HAHAHA *) ,,†,,

ik bedoelde bij FB niet popie...die trutten vooral...sappy?

,,†,, *) Hehehehe eg wel fpf0ej  }) ,,†,,

dead girl

mun nmmr 1 : niet iemand anders dan shania twain  :r

wunniieJ

Citaat van: "dead girl"mun nmmr 1 : niet iemand anders dan shania twain  :r

,,†,, :Y Hahahaha net sz0als Celine dion  :P ,,†,,

weedygirl

Wat vinden jullie van "O-Zone"   :+

Legolas

is wel een leuk nummertje :)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie


crazymotha

ik haat nederlandse rappers die niets anders kunnen dan met simpele teksten en een commercieel beatje de top 40 willen binnenkomen dus mijn top 3

1. extince (ken je me nog )
2. raymzter
3. moordgasten (sorry maar mogen jullie kleuters al zulke woorden zeggen van jullie mammies )

helaas dat dit soort gasten het voor de nederhop verziekt aangezien er superveel talent rondloopt in nederland

jullie meningen graag ook al houd je niet van nederhop

wunniieJ

Citaat van: "crazymotha"ik haat nederlandse rappers die niets anders kunnen dan met simpele teksten en een commercieel beatje de top 40 willen binnenkomen dus mijn top 3

1. extince (ken je me nog )
2. raymzter
3. moordgasten (sorry maar mogen jullie kleuters al zulke woorden zeggen van jullie mammies )

helaas dat dit soort gasten het voor de nederhop verziekt aangezien er superveel talent rondloopt in nederland

jullie meningen graag ook al houd je niet van nederhop
ghihih hun xYn o0ak eg d0m :p
maar xo0als THC - Je bent niet All1 / Wil je weten hoe het voelt
enZ..;)
dat xYn eg wel g1 szielige szukkels ofxo:P
xu skrYvn wel de waarheid ;)
Ghihihi :P
Ja mo0rdgasten en dii fokkinG szieligerds :P
ho0ev vo0r mY o0ak niet egt !

sam-sam

Ik irriteer me vreselijk aan AVRIL LAVIGNE. Zij is zo ongelooflijk nep en hypocriet, en daar kan gewoon niemand omheen. Ze wil zich juist voordoen alsof ze super speciaal en bijzonder is enzo, en dat ze juist allesbehalve doorsnee is maar...  ze is zoooooo gemaakt.
Owee ojee als ze live gaat zingen... mijn GOD, ik schrok me dood. 3 octaven lager en totaal geen zuivere zang, echt erg. Iedereen wordt gewoon genept. En dat terwijl ZIJ dan degene is die in een interview durft te zeggen: 'De muziekindustrie is tegenwoordig zo nep, iedereen kan een ster worden, maakt niet uit of ze wel kunnen zingen of niet, dat is gewoon niet leuk meer!'' AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH hoe durft ze, in hemelsnaam??? :N
Zag haar laatst in een interview en ze keek alleen maar naar de grond, herhaalde steeds dezelfde zinnetjes zo van: Ik ben zo gelukkig met mijn leven, dankzij mijn fans, blablablabla.
En dan nog iets, bekijk eens een foto van haar zonder make up, je schrikt je rot, op straat zou ik haar zo voorbij lopen.
Kortom: AVRIL'S A FAKE! SOMEONE PLEASE GET RID OF ALL FAKE ARTISTS AND BRING BACK THE REAL MUSIC!!!!!!

litjens999

Als Ik Paul De Leeuw hoor op de radio moet ik aan de zee denken en als Ik aan de zee denk wordt Ik misselijk  :r
EE GEES THERE MUSIC NEVER DIES

mariendi

nou, ik hou helemaal niet van de sugarbabes of van de "sterren" uit al die stomme music-stars-shows, like idols, popstars etc.  :O  :r dat hoeft van mij dus echt niet !
eLL I juSt neeD a littLe sPaCe t0 brEaTH,cAn yoU pLeAse ReSPecT mY PriVacY..?

amRa-S

Citaat van: "gothic_4ever_lprulez"BRITENY SPEARS
hoe je dat ook schijft!!!
ik kan dat mens egt niet uitstaan!!!!
lijkt gewoon op een slet

^O^  
Ik geef je helemaal gelijk!   *)
f there is no Mr. Perfect, where the f*ck is Mr. Good Enough?

-=Nienna=-

Ik heb zo ongeveer 'n hekel aan al die zangeresjes en zangertjes die denken dat ze kunnen zingen. J-Lo, Britney Spears, Blue, Ashanti, Westlife, Jamie Cullum, ik kan 't allemaal nimmer uit elkaar houden... En dan zeggen ze dat ik eentonige muziek luister :P