logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

jumpyjack

van Jordy van loon en lady gaga wordt ik niet zo vrolijk.

Linda-Michael Jackson

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?!!?!!?!?!!!???!!???!? Michael Jackson haten???? Hij is juist de geweldigste artiest ter wereld. goede muziek en dans. hij heeft liefde voor kinderen en dieren en hij heeft een moeilijke jeugd gehad. hij heeft ook nog eens een huidziekte, zielig toch!!!!!!!!!!!!! en al het opbrengst van het nummer heal the world gaf die aan arme!! Zooooooo goede man. oke iedereen zijn mening maar ik vind hem dus echt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ^O^

JeroenGD.

Ik haat best veel artiesten  :@

- alle zangeressen die fucking bewerkte stemmen hebben like britney spears en katy perry
- nederlandse muziek , soms niet perse de artiest maar ik vind nederlandse muziek bijna altijd fucking slecht, een 'artiest' die ik echt haat is dries roelvink ofzo  :r

Youreyes

#453
- Lady Gaga
- Katy Perry

hun vind ik echt nep en dom.
en Lady Gaga al helemaal, wat een slet.

- Jan Smit
- Jonas Brothers.
- Madonna

Jan Smit heb ik nooit leuk gevonden.
ik vind z'n muziek stom.
en Jonas Brothers, veel meiden vinden hun fantastisch.
nou ik dus niet.
Madonna, doet heel bewegelijk in haar clips en ze denkt dat ze jong is
en doet alles om er jong uit te zien.
ze is fucking oud man, ze moet gewoon in het bejaardentehuis gaan zitten. XD

er zijn nog meer artiesten die ik haat zoals Jeroen van der Boom. 

Sannee_

Lady GaGa is toch écht verschrikkelijk!?!

Oblekt

Lijkt me duidelijk, Tokio Hotel! Niet omdat iedereen het haat, maar omdat ze muziek stelen, en niet creatief genoeg zijn.
(Hier twee voorbeelden: http://www.youtube.com/watch?v=iXueeFeazuU en http://www.youtube.com/watch?v=X3Ksx9_bmKU&feature=related)

Musicforever(L)

Ik haat eigenlijk niet echt artiesten.. maar als er iemand is die ik niet kan uitstaan is het LADY GAGA!!

xMaaike

ik heb echt een grafhekel aan miley cyrus,
of hoe ze ook heet', ik kan haar echt niet uitstaan..

Veratjeexx

Lady Gaga
Katy Perry
Miley Cyrus

Frans Bouwer
Jan Smit
(en alle andere Nederlandse zangers  8)7)

SceneQueen

das heel simpel!!!
Miley cyrus !!! wat heb ik een hekel aan dat kind zeg die denk gelijk dat ze alles is.
dries roelvink is ook zo'n kwal
katy perry (je spingt toch niet op een hard plastice taart waar alleen de boven kant eetbaar van is dom wicht!!)
en iedere facker die denkt dat ie michael jackson is behalve shaheen jafargholi want das gewoon een schattig jochie.

ForeverInLove8

Hm, niet haten, maar gewoon verschrikkelijk vinden  :r.. bv. die Justin Bieber, Mariah Carey, Shakira, Jonas brothers, en vooral frans bauer  ;)

keishalover

AU! Deze topic doet me zo zeer. Mijn grootste idolen zijn Sugababes, Katy Perry en Lady GaGa. GaGa schrijft haar angst van haar af( Alle songs van The Fame Monster zitten een angst van haar. Die noemt ze monsters). GaGa is superlief voor haar fans. Ze besteld 80 pizza's voor fans die uren in de rij staan voor een handtekening, geeft al haar geld uit voor een nieuw hart voor haar vader.  O+

Ik ben ook superfan van de Sugababes, ik ben moderator op de Nederlandse fansite.

Ik haat ze niet maar ik vind ze minder leuk: Nick en Simon, Frans Bauer, Jonas Brothers, Miley Cyrus.
Lady GaGa: Bad Romance out now! The Fame Monster
Katy Perry: Unplugged out now!
Sugababes: Sweet 7 coming soon

Love them!!!

Passthekouchie

Citaat van: Angelic op 19 januari 2004, 11:51:07
Ik vind Coldplay dus echt verschrikkelijk hé!! Jullie dan?



Coldplay rockt  _O_

Passthekouchie


Lisanneke

Die gast vandat nummer : whatya say ofzo ....  :r