logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

niekjj1

Nou ik heb niemand die ik HAAT 8)7
Maar ik vind bv: Jonas Brothers - Justin Bieber - Frans Bauwer etc...
DUS ECHT NIET GOED!! :( O-)

DemonDays

Madonna, Coldplay, Jan Smit, Frans Bauer (en bijna 90% van alle NL zangers eigenlijk XD) en Lady Gaga vind ik echt vre-se-lijk.

Jonas Brothers zijn goed qua muziek though, maar over smaak valt niet te twisten.

Turkishprinses.

zal ik eens mijn mening geven:

ik vind alle kut gothic mensen kut ( tokio hotel enzoo)
en daar na mensen die het dus eccchttt niet kunnen. |:(
geen voorbeelden want nu weet ik er ff geen een.
en alle nederlandse mensen jansmit, fransie nick en simon enzoo
behalve die jeugd muziek makende marokkanen, yesr alib sjaak enzoo

©harissa

Citaat van: Lisanneke op 13 februari 2010, 22:59:49
Die gast vandat nummer : whatya say ofzo ....  :r


Jason Derulo is juist een van mijn favorieten  :D

Hannah Montannah/Miley Cyrus, Gordon, Gerard Joling, Frans Bauer, Tokio Hotel (voornamelijk Bill) vind ik gewoon vreselijk   }:|

meangirl199

oefff heel veel mensen 'haten' de jonas brother, jan smit, frans bauwer ect.  >:)

daar sluit ik mij dus ook bij aan  :P

xx

IlonaaMjjFan


Toniii

Citaat van: niekjj1 op 14 februari 2010, 12:05:55
Nou ik heb niemand die ik HAAT 8)7
Maar ik vind bv: Jonas Brothers - Justin Bieber - Frans Bauwer etc...
DUS ECHT NIET GOED!! :( O-)

Ik haat ook niemand maar ik vind Tokio Hotel, Jan Smit, Frans Bauwer ook NIET goed! :N

Tunsia

Madonna
Lady gaga
Kelly osbourne
Beyonce, haar muziek is wel okay maar ik mag haar niet
Eminem
Fred Durst


ik denk dat dat het is

Divine

Haat aan Frans Bauer, Lady Gaga, Michael Jackson, Britney Spears
En al die vreselijke hiphop negers die denken dat ze een gansta zijn. Ik bedoel, dude, trek je broek omhoog.
Ik word ook een beetje ziek van HIM

jasmina

FRANS BAUER!!!        8)7


Tunsia


IlonaaMjjFan


CrimsonHero357

Ik haat niemand. Je kunt moeilijk iemand haten, als je die niet in het echt kent.
Tokio Hotel steelt liedjes? Dacht het niet. Ik denk toch meer dat hier de managers achter zitten. Zij schrijven samen met hun. De meeste worden door David Jost geschreven. De nummers die ze zelf schrijven gaat over hun eigen leven. En dan zomaar mensen gaan beschuldigen dat ze stelen. Daarvoor moeten ze wel betalen hoor! Coveren? Dat is toch ook een soort van stelen, je betaalt er voor, maar je hebt geen inspiratie genoeg om zelf een liedje te bedenken, dus dan coveren we wel een song? Is dat dan precies hetzelfde als een bandje doet die optreed?
Lady Gaga en Katy Pery zijn nou eenmaal zo raar. Maar kijk dan eens naar hun privé als ze zich zo in hun artiesten leven zo gedragen. Dan kunnen ze in hun privé leven zich heel anders kleden en dan zullen veel mensen hun niet herkennen. Jongens die make-up dragen. Laat ze eens zonder make-up lopen, een andere haar stijl, andere kleding. Dan voorkom je toch om lastig gevallen te worden door de fans? En om ze dan uit te maken voor meisjes? I don't care, maar bekijk het zo. Laat iedereen toch lekker doen wat ie wil. Het is zijn leven en niet die van jouw. Waarom maak je je zo druk over iemand anders zijn leven. Je KENT die persoon niet eens. Laat het gewoon, je kunt toch niks veranderen.

ThatFunkyTune

Justin Bieber.  |:( Ik begrijp gewoon niet wat hem zo populair maakt.
In an ordinary fairy tale land
There's a promise of a perfect happy end.

Mariposa-xx

Justin Bieber...
Ik erger me dood aan dat irritante, over het paard getilde jochie.
En al zijn irritante, overdreven fans.
Maar zijn muziek vind ik wel meevallen.