logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Survivor

Jordy Van Loon, Justin Bieber...nu ook Lady Gaga, toen Just Dance en Pokerface net uit was vond ik dr nog wel meevallen, maar nu...volgens mij draagt ze die ''kleding'' alleen maar om aandacht te trekken.
En Selena Gomez, ze zei ooit in de Girlz dat ze heel graag de nieuwe Avril Lavigne wil worden, en aangezien ik fan ben van Avril... :P

tessa17x


babetteee_


veertje0

justin bieber, amy whine*hik*house, lady gaga.
die vind ik niet errug prettig om naar te luisteren.

MusicIsMyLife

1.Alles wat uit Volendam komt. (Die overdreven vrolijke Nederlandse muziek. Bah om kippenvel van te krijgen! ;()
2.Justin Bieber (Serieus, wat vind iedereen zo geweldig aan hem! En volgens mij vind hij zichzelf echt helemaal het einde! :r :r :r)
3.Miley Cyrus (Volgens mij heeft zij gewoon aandacht nodig. En zingen kan ze niet!!! :N :N :N)
4.En dan die rappers...juk
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

mtotearcia

Al die disney artiesten, justin bieber.

MentleG3n

Don't argue with trolls, it means they win.

MusicIsMyLife

Citaat van: Benoo op  8 juli 2010, 21:09:51
Citaat van: xVERAxLIENIEx op  8 juli 2010, 20:19:01
volgens mij wordt justin bieber het meest genoemd O-)
:Y en terecht

Vind ik ook! :Y :Y :Y
Zou die hype dan eindelijk stoppen?(I hope so! :7 :Y :Y.)
Omdat hij het meest genoemd word.
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

Sassiej

justin bieber & miley cyrus
keb echt geen flikker met ze, hoef ik ook niet :')

Sariuna

Ik haat geen enkele artiest echt... maar dwing me niet naar Justin Bieber te luisteren en zeker niet te kijken!
Luisteren tot daar aan toe, maar die zijn attitude komt me de keel uit. Lijkt echt iemand die denkt 'Het' te zijn.
Frans Bauer...ik pas XD

VampireSnake

Ik Haat niemand.
Ik haat alleen het idee dat er mensen zijn die fans willen laten geloven dat bijvoorbleed TH dom is enz
ik bedoel kom op zeg iedereen zijn music style een beetje respeckt graag.

xEstranged

Er zijn heel veel artiesten die ik vreselijk vind... Justin Bieber, Bruno Mars, Britney Spears enzovoort.. Eigenlijk alles van deze tijd vind ik slecht :O

Europeetje

Haha, maar Britney Spears is niet van deze tijd  O-)
Okee, ik snap wel wat je bedoelt, gewoon de liedjes van deze tijd toch?
:mrgreen:

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xEstranged

Citaat van: Europeetje op 10 december 2011, 19:50:58
Haha, maar Britney Spears is niet van deze tijd  O-)
Okee, ik snap wel wat je bedoelt, gewoon de liedjes van deze tijd toch?
:mrgreen:

:W
Ja het meeste in elk geval wel. Nouja, als je uit gaat ofzo dan is het wel leuk, maar ik luister er niet in mn vrije tijd naar...
Ik was wel even geschokt toen R.E.M. er mee stopte...

Europeetje

Oké ;)
Ik was geschokt toen Michael Jackson ermee stopte......................................................................
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs