logo songteksten.net

WaT doe JE Als Je fucking DePRi BenT?????

Gestart door Paal, 28 april 2005, 16:18:15

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

was ook sarcasme.. ;)
maar mischien kan je voorstellen dat je bij een vriendin die ook gaat blijft slapen.. O-)
of gaan d'r geen vriendinnen mee.. ?

maartj..

Nee, die kennen niemand van zijn vrienden :P Dat is ook wel een rare zooi jongens hoor eigelijk, maar wel grappig geloof ik (:
dus die kan ik niet meenemen, ik ken die vriend van dat feest zelf eigelijk helemaal niet ;)
maar dat feest is tog al bezig nu :{
dusse.. O-)

flientje_pinwin

Balen meid.. O-)
Een vriendin van mij mag ook nooit ergens heen zonder dat d'r ouders persoon in kwestie kennen.. de eerste keer dat ik met d'r ging shoppen, mocht ik mee omdat d'r moeder boodschappen doet in mijn moeders winkel. :P
Maar bijvoorbeeld een vriendin van haar (inmiddels ex) beste vriendin en haar (ex) beste vriendin mag ze niet mee uit enzo..
Soms doen ouders best te wantrouwig.. :N Maarja, ze voelen zich waarschijnlijk gewoon verantwoordelijk, en vinden je te jong..

Rare zooitjes zijn de beste zooitjes.. ;)

maartj..

Ja precies ;)
vooral als ze stoned zijn en dronken en ze heel schattig tegen je doen :Y Maar nu kennen ze Sander *) die is tijdens een muziekiets naar de auto van mn ouders gegaan toen ze me ophaalden en zo: Hoi, ik ben Sander. Mag ik Maartje een keer meenemen naar de bios of een feestje ofzo?

zooo lief!! ik kon hem wel knuffelen maar dat kon niet want ik zat al in de auto O-)

flientje_pinwin

Ah wat een schatje.. :)
Dat is wel de manier om je ouders minder bang te maken he.. ;)
Zulke vrienden moet je hebben. ;)

maartj..

Ja precies, mn ma zei dat ik moest zeggen dat ik nĂș wel een keer met hem of hem en vrienden naar de bios mocht omdat ik zo goed leerde de laatste tijd :P
ik heb hem gewoon TWEE dagen nu niet meer gesproken ;(

flientje_pinwin


maartj..

vandaag weer wel :P en gisteravond ook *)

Ra58

naja om bot te gaan.. rond deze periode zijn er mega veel mense die ik ken derpi... vanwege school en overgaan enzo
Metal up your ass!

maartj..

maar dat is niet depri, dat is gewoon tijdelijke stress

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!