logo songteksten.net
Hoofdmenu

Yes-r

Gestart door Q-bera, 25 juni 2005, 14:00:56

Vorige topic - Volgende topic

Jetje15

kvind m een beetje debiel..heb es met m gesproken.. maar best simpel ventje.. net als ali.. alhoewel die wel eens geinig kan zijn...
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ali B is dommer dan Yes-r. Op tv in ieder geval.

Jetje15

int echt ook.. hij denkt dattie gangsta is.. en da bijvoorbeeld zomervibe een fantastisch 'lied' was... toen moest ik hard mn lachen inhouden.. de sukkel!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik bedoelde ook dat Ali B als een infantiel met een IQ van een gorilla overkomt. En alle rappers vinden zichzelf gangster, dus waarom maakt dat juist Ali dom? :mrgreen:

Jetje15

omdat hij aan de ene kant zich als 'gangster' wil representeren.. en aan de andere kant zichzelf de knuffelmarrokaan van nederland noemt.. tegenstrijdig.. :P bovendien kun je geen normaal gesprek met 'm voeren.. 't is de hele tijd van 'weetje..' en 'daammnnn'..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

Yes.r komt zaterdag in de Discotheek Peppermill :) hehe wie komt ook ?

maartj..

Peppermill! In Heerlen toch? :P Daar komen altijd knapperds van mij school, ik moet er ook nogsteeds eens heengaan met wat vriendinnen. :Y
Nee ik ga niet. :mrgreen:

Ra58

Voor yes r? niet boeiend voor je lijkt me?
Metal up your ass!

maartj..

Daarom ging ik toch ook niet? :P
Hoewel die jongens het écht de moeite waard zijn. :mrgreen: Maar nee zo erg ga ik me niet verlagen. :)

Ra58

goed zo meid :Y * aai *
Metal up your ass!

maartj..

Maar ik wil een knuffel. :'( :P

Ra58

oke :P volgende keer zal ik er aan denken :)
Metal up your ass!

maartj..

O dat is echt niet leuk van je. :P

Ra58

naja volgende keer beter ;)
Metal up your ass!

maartj..