logo songteksten.net

"Jezelf van anderen onderscheiden blabla."

Gestart door Leidenschaft, 24 augustus 2005, 20:52:00

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

maar maar ben ik nou debiel?! ik dacht dat gothic niet per se zwart is.. ;)

dan dan,, uhm.. dan wordt je maar een keertje "ziek"? :P

flientje_pinwin

je moet wel een weekje "ziek" worden om een petticoat te maken ;)

mischien was die gothic winkel wel gewoon helemaal zwart ;)

maartj..

Kan best..
maar dan ben je tog een week ziek? :P

flientje_pinwin

Beetje verdacht tegenover m'n ma.. :P En dan kan ik geen mooie mannetjes kijken op school *)

maartj..

das ook belangrijk :Y een dag niet gekeken is een dag niet geleefd ;) ik dacht dat alleen ik zo gek was, ik plan ook altijd de trappen in dat ik toevallig na elke les diegene tegenkom op de trap :P

flientje_pinwin

Mja, ik heb nu maar een specifiek kijkdoel.. ^^ Niet zo moeilijk meer.. :P Kan alleen niet meer op het internetrooster :{ dus weet zijn lessen niet.. :?

maartj..

whaha! :P als ik de klas maar weet weet ik genoeg, ff het klasseboek jatten en het leerlingnummer opschrijven,, O-)

flientje_pinwin

Kijk, en dat hebben wij dus niet.. ;)
ik weet dat hij in vwo5 zit, en that's it.. :P

maartj..

uhw.. ik weet a2a,, ik ken zooveel mensen uit die klas :Y echt handig ;)

flientje_pinwin

Ik ken niemand uit z'n klas.. :P das best balen.. :)
Maar ik weet dat hij dinsdag het 5e uur een les boven heeft, en dathij niet buiten pauze houd.. :P

maartj..

de myne staat heel vaak op de nooduitgang trap buiten en dan kan ik mooi als ik buiten sta stiekem omhoog gluren.. :D das wel mooi, vooral als hij om je moet lachen als er iemand hyperactief met een deo om je heen danst.. :D *ik stónk :{ *

flientje_pinwin

haha,, :P jij spoort echt niet.. :P
de mijne zit aan de 'vijfdejaarstafel' aan een kant van de aula, daar de helft van, zitten alleeen vijfde en zesdejaars.. :P vet maf,, en hij zit achteraan de eerste tafel.. :Y
maarja, met dit mooie weer is hij.. ergens.. weet nog niet waar ;)

maartj..

hoezo spoor ik nou weer niet? :P

Zelfs pindahoofd keek! *ook zo'n gare bijnaam, hy heet eigelijk Beau maar hy heeft zo'n bruin wollen petje en als hy dat op heeft is hy net een pinda* Dat is gewoon de populairste jongen van de "onderbouw", die was me steeds lachend aan aan het kijken :D happiness..
und voor het geval dat, ff mn lijstje bijnamen:
- De ouwe - Noery
- de nieuwe - Guillaume
- vergrootglas - Jeroen
- Pindahoofd - Beau
- k'heb het roze - Martijn
- ici paris - Stijn..

Okeeee,, weet je ook gelijk hoe knettergek ik ben.. :{

flientje_pinwin

hoezo ici paris.. ? :P

Hij ging kijken.. *) Zwaaien, en zelfs praten.. :Y Wowie,, :D
Morgen gaatie mee zwemmen enzo... :)

maartj..

Ici Paris hebben we ontdekt toen hij in de etalage van de Ici Paris in Sittard zat :P

Ooo Beau had een gestoorde broek aan! :D een joggingbroek, uberlelijk met op zn kont "die for it" ik vond het zoo koel :P