logo songteksten.net

"Jezelf van anderen onderscheiden blabla."

Gestart door Leidenschaft, 24 augustus 2005, 20:52:00

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

^^ Zal ik je mijn broeken-dagboek besparen die ik sinds de uitwisseling bijhoud en dagelijks naar Duitsland mail.. :P
Mijn uitwisselingskind heeft een oogje op een Nederlander die ik redelijk belachelijk vind.. :P en die redelijk belachelijke broeken draagt.. :P

maartj..

is goed :P

maar nu moet ik kwijt dat Noery//de ouwe vanachter een gordijn naar me aan het gluren was terwijl ik ruzie maakte met een leraar :Y was wel cool, en Feras keek ook maar die is boos op me :Y
en Martijn was aan het lachen toen ik in zijn muziekles op school vrij kwam vragen aan die leraar.. ^^waar ik ook ruzie mee maakte
Nice day :Y

nee nee redelijk belachelijke broeken zijn leuk :D
en en en ik kom er net achter dat Sander bloemetjes voor me heeft geplukt in Trier tijdens een excursie :D ze zijn nu wel verwelkt, maar dat boeit niet

flientje_pinwin

Je bent rebels zeg.. ;) maakt meteen een reputatie bij je kearltjn's
Maar je zit zeker niet verlegen om aandacht!
Die van mij is gewoon elke vrijdag vrij.. :{ OMG, ik = jelours!!

Die redelijk belachelijke broeken van hem zijn niet leuk.. :N echt niet!!
Ik val wel op redelijk belachelijke dingen.. O-) Maar dat van hem is gewoon té erg!

^^ Dé sander die je aan't kweken is in zijn dromen ? :P
Lief zeg.. *)

maartj..

jaa die *) hy is ook heel lief, maar ik mag dus van mn ouders nix omdat hy te oud is.. :{ ik zie hem ook niet vaak, we spreken wel altijd af in tussenuren die we samen hebben of hij spijbelt een uurtje (: zo lief! :Y

maar tuurlijk moet ik reputatie maken, ik moet wel mensen hebben om op terug te vallen :Y ghehe vandaag met examenstunt, iedereen was met water aan het gooien naar elkaar, het was zoo leuk gewoon,, ze waren allemaal buiten en toen liep de nieuwe *check list :P * gewoon per ongeluk naar mijn vriendinnengroepje toe :Y was wel mooi, het is echt een supermooie jongen en of hy aardig is moet ik nog ontdekken :P

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Tss.. :P
dan moet je wel zeggen: je kan beter mét je gitaar trouwen :P
Maar wat jij wil, beste kerel ;)

flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."vandaag met examenstunt, iedereen was met water aan het gooien naar elkaar, het was zoo leuk gewoon,, ze waren allemaal buiten en toen liep de nieuwe *check list :P * gewoon per ongeluk naar mijn vriendinnengroepje toe :Y was wel mooi, het is echt een supermooie jongen en of hy aardig is moet ik nog ontdekken :P

:N Bij ons mag geen examenstunt meer met water enzo..  :?
Hij klinkt inderdaad wel erg lief.. ^^ *) Balen dat je ouders d'r niet over praten willen!!

Oh Hoe geweldig, een vriendin van mij had aan een vriend van hem gevraagd of wij iets hadden... En hij zei, Ja man Temninste, hij denkt van wel!! Hij is hardstikke verliefd, en zou graag wat willen..  :9~
Ik was zó vrolijk, vergat gewoon dat ik een halve voedselvergiftiging had, en dat ik naar huis wilde..
En in de pauze.. *) Ik had gewoon een half uur uitzicht, en vanochtend fietste we bijna samen... ^^ Hadden we een heel leuk gesprek..  *;
woehee ik = vrolijk..
Ben gewoon al zelf niet meer boos op mijn moeder..
(hij mocht zaterdagaaf niet hier komen Finding Nemo kijken.. :? Dan moest mijn moeder de kamer uit, en ze zat zo lekker  8)7 )

Ra58

ag houd ook eens rekening met je moeder :)
Metal up your ass!

flientje_pinwin

ik houd rekening met d'r.. :)
haha, d'r is een ouderaaf in de disco.. en ze mag van  me mee..
sterker nog, ze moet .. ouder mee is gratis toegang.. :Y

maartj..

nou zeg :P
en als ze niet gaat? dan neem je toch iemand mee die doet alsof het je ouder is ofniet? :P of doen ze legitimatie? :{

flientje_pinwin

weet ik eigenlijk niet.. :P
Anders ga ik met de ouders van hem mee.. ^^ vintie vast goed :Y

maartj..


Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]