logo songteksten.net

Wat is/was je eerste cd die je kocht/kreeg?

Gestart door Natalie, 20 januari 2004, 20:35:09

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

maar als hij patserige ouders had was hij dat zelf toch ook wel gweest?

maartj..


maartj..

en kheb m al veels te lang niet gesproken :(

maartj..

Gooi het eruit. :)

Ik heb wel een Hallmarke-card van hem gekregen, de schat :D Ik kon hem alleen om een debiele reden niet openen. :(

MichielManager

Beste acteurs ooit: Robert DeNiro, Nicolas Cage, Joe Pesci, Marlon Brando, Al Pacino & James Caan!!!

Brooke18

mijn eerste cd.. oke  dt kunnen er twee zijn,, 8)7 Britney Spears - Baby one more time    of nog erger 8)7: Toy Box - Fantastic
gelukkig is mijn muzieksmaak nu anders  O-)

Marrrk

Ik denk dat de eerste cd die IK echt kreeg Introducing Joss Stone was, van Joss Stone... Maar familieleden hadden toen al wel albums gekregen waar ik naar luisterde  :+

BrokenSmiles

Ik denk Kinderen voor Kinderen of K3 ofzo

superdonaldo

de eerste cd die ik zelf kocht was van de red hot chili peppers stadium arcadium!:D

Veratjeexx


piere

limp bizkit
chocolate starfish and the hot dog flavored water

Minerva

Jamai - Step right Up was mijn eerste aanschaf.
Na mijn 12de heb ik dat ook nooit meer geluisterd  8)7

jumpyjack

Megadeth - Rust in peace

en ik geniet er nog steeds van  :mrgreen:

AMulde

De eerste cd die ik kocht vas van Tokio hotel (ben ik nu al lang geen fan meer van)
en de eerste cd die ik kreek zal wel van K3 of zo zijn geweest toen ik een jaar of 3 was

keishalover

Mijn eerste cd die ik kreeg is Sugababes-three, de eerste cd die ik kocht is Sugababes- One touch. Mijn laatste cd die ik kocht is Lady GaGa- The fame. De laatste cd die ik heb gekregen was met sinterlaas dus zijn het er twee: Lady GaGa-The Fame Monster en Katy Perry-Unplugged
Lady GaGa: Bad Romance out now! The Fame Monster
Katy Perry: Unplugged out now!
Sugababes: Sweet 7 coming soon

Love them!!!