logo songteksten.net

Wat is de gemiddelde leeftijd hier?

Gestart door Kayleigh666, 10 november 2005, 20:05:03

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

bijv. :P

woeiiiii :D omdat hij speciaal voor mij naar de onderbouw kwam in alle geheimheid *;

flientje_pinwin

WHoeiiiiiiiiiiiiiiiiii *) (omdat ik hem vandaag heel vaak zag, hij zó lief glimlachde, hij gewoon superdesuper is, het een leuke dag was)

maartj..

bescheiden woei.. omdat ik per ongeluk ervoor zorgde dat hij zich moest melden omdat ik tijdens zn 8e uur zn telefoon liet afgaan door een smsje te sturen :P

flientje_pinwin

driedubbele woei, omdat ik VERKERING met hem heb, omdat ik toch wel overga, en omdat ik het liefste shirtje gescoort heb!

Wat is hij dom! Laatie zijn geluid aanstaan ? :P

maartj..

geen woei :{ omdat hy is weggestuurd van de onderbouw na 5 minuutjes kletsen door een idioot met rotte tanden en 9 vingers (de concierge) en hij dacht dat ik boos was.. hij liet idd per ongeluk zn phone aanstaan :P maar proficiat Flien!! :D

flientje_pinwin

Dankje.. :)
Nu is het geen woei.. :( Het regent niet..
(nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen :P)
Maarja, als het regent ga ik hem vergezellen met een paraplu, hij moet zijn krantenwijk doen. ^^
Weetje, onze vorige concierge had ook 9 vingers.. zal vast een concierge ding zijn.. :P

maartj..

gewone Woei :P

helemaal niks gehappend :P
Stomme concierges ook allemaal :Y

flientje_pinwin

Halve woei.. :) Mams gaat nieteens mee naar ouderaaf in disco.. :( moet ik nog entree betalen ook.. :N Met ouder is toegang gratis.. *) Maarja,, hij is er ook.. :D

maartj..

woeii :D:D
gister meegeweest film kijken bij vrienden van hem en een heel schattig kusje gekregen en toen fietste hij weg en knalde tegen het muurtje bij de buren op.. :P oops..

4hout

woei, i guess??

wat een liefde toch weer in de lucht! hehe.. whaaaaaaa.. gaan jullie nog voetbal kijken :P.. O-)
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Woei :P

voetbal? wat is er dan op? wanneer moet nederland? :P ik weet het helemaal niet, maar ik ga vast wel kijken hoor O-)

flientje_pinwin

Kleine Woei

Voetbal.. ? nhe,, Mijn rug nog af en toe .. als't in de kroeg op is.. ik verzet mij tegen voetbal.. :P (gaat zwaar moeilijk als je vriendje superverslaafd is, en zelf ook erg hoog speelt)

Hoe stom.. :{ Dat ene weekend dat mijn moeder weg is in't jaar, is hij ook weg.. :( Kan ik dus niet hem uitnodigen, kunnen we niet Finding Nemo kijken.. Zó stom.. :N hij gaat met z'n Teammates (Alweer) hun kampioenschap vieren.. in Enschede...
Arme ik, dat wordt de hele aaf saai doen..

Darkest_DHT_Music

Ich hier ben 14... ook 1 van de jongste... ^O^
O, mijn favoriete band vraag je?
Dan moet ik er 82 op gaan noemen...
Nee mijn favos zijn slipknot en neophyte...

Darkest_DHT_Music

Erg weinig wooooeeeeeiii trouwens... ben net gedumpt... :(  :P
O, mijn favoriete band vraag je?
Dan moet ik er 82 op gaan noemen...
Nee mijn favos zijn slipknot en neophyte...

4hout

ahh.. kom maar hier hoor.. i guess.. hehe.. nouja.. hier is de liefde nog wel in de lucht.. muahaha!
Darkness descends.. everyone dies!