logo songteksten.net

Mode - lady in red

Gestart door Kayleigh666, 16 augustus 2006, 22:00:39

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Natuurlijk hebben jullie de nieuwe wintermode al bekeken (dat denk ik iig)! Veel zwart, grijs (somber!), maar gelukkig ook rood! Ik vind het wel vrolijk en chique. Op de catwalk zie je ook modellen echt totally red! Wat vinden jullie daarvan? En zou je dat zelf ook gaan dragen? Zelf vind ik rode accessoires wel heel leuk, maar ik ga niet voor alles rood. Tasjes, laarzen, schoenen e.d. vind ik zeker cool! is er iemand die al rood heeft gekocht? Of volg je de mode niet?

maartj..

ik volg de mode niet, maar ik doe ook niet anti-mode :) ik kijk wat ik leuk vind in winkels en ik bestel wat ik leuk vind op internet, of dat nou rood, zwart, wit, paar-met-oranje-stippen is :Y ik vind eigelijk het maar onzin dat er trends zijn voor de seizoenen, want dat zou betekenen dat je al je kleren na één seizoen weer kon weggooien omdat het daarna niet meer bij het seizoen past. Dikke onzin. En daarbij, ík heb niemand nodig bij het uitzoeken van mn kleren.
En rode all-stars zijn zwaar oké :Y :mrgreen:

CherryKiss

Ik houd van rood, een mooie rode jurk met bijpassende pumps <33 helaas kan ik geen rood aan omdat ik dan de roodtinten in mijn gezicht teveel benadruk maar als je het met stijl draagt vind ik het ontzettend leuk!
OVerigens volg ik de mode gedeeltelijk. Ik wil mode als studie gaan doen omdat het me interesseert. Ik vind het gewoon leuk bezig te zijn met winkelen, combineren etc en dat past bij me. Het maakt alleen ook dat je inderdaad de mode moet volgen en vaak kleding na één seizoen al weg kan doen. Gelukkig is het wel zo dat ik niet zo'n modepopje ben, ik heb wel mijn eigen stijl ontwikkeld!

Kayleigh666

Heb gave laklaarzen gezien (rood). Klinkt vast heel ordi, maar dat waren ze niet. Vet heftig!!!!!

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

en het klinkt trowens niet ordi hoor ;)

Ra58

Metal up your ass!