logo songteksten.net

stelling aub reageren

Gestart door EenMeisje, 26 januari 2004, 15:59:39

Vorige topic - Volgende topic

EenMeisje

Hee mense!
ik moet voor nederlands een debat houden. daarbij moesten we een stelling bedenken en er voor en tegen argumenten voor geven. :roll:  
We hebben:

Op middelbarescholen moeten detectiepoortjes en bewakers komen.

Willen jullie vertellen of jullie het er mee eens zijn, en waarom wel of niet. Graag veel goede argumenten. Want ik heb er veel nodig  :D
super bedankt!!! :)
.::You Make Me Smile::..

Natalie

Ik vind van niet, het schaad de vrijheid en privacy van de leerlingen. Je voelt je de hele dag bekeken. En als er een piepje van zo'n poortje afgaat, wordt je onderzocht.

Aan de andere kant; het is wel veiliger. Zo kun je daden voorkomen. Zoals de moord op die leraar in Den Haag.  En ook eventuele steekpartijen tussen leerlingen..

:wink:
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

eriennetje

tja, ik ben net nieuw hiero dus ik weet niet of je me kent. :oops:
ik ben het er wel mee eens maar niet als ze de privacy van de leerlingen schenden, als dat wel gebeurd zou ik me daardoor juist niet veilig voelen op straat. vandaar. :?
ahja, nog veel suc6 met dat debat dan eej. :D

xxx-ies  :lol:
ohnny Depp rulez!!!

EenMeisje

.::You Make Me Smile::..

edje16

ik ben er dus helemaal tegen... is al bij ons op school en het is echt zo irritant...wij hebben bewaking met schoolpasjes.. dus als je et 1 keer vergeeet ken je godverdomme weer terug naar huis... nog net geen poortjes maar die zijn ook in de maak heb ik gehoord.. waar gaat het tog wel niet heen

verder ga ik me er alleen onveiliger door voelen :evil:

Stripe

ik ben er niet op tegen! ik vind dat je hierdoor niet je privacy kwijt raakt, het zijn maar metalen dingen, daar raak je je privacy toch nie van kwijt?
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Nee, je zelf laten onderzoeken en je tas leeg (laten) gooien is geen privacy schenden?
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

Weet ik, maar Sprite beweerde van niet
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

uhm, da is t wel, maar kwis nie da je dan je tas moes late....... als da moet dan vinnik t niet kunne, maar nie als je gewoon moet laten zeg maar je sleutels...
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Wij hoeve da nie..... bij ons skool word nooit gevochte.. ja bietje, paar stootjes, maar nie n hele meute op elkaar..  :lol:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Bij ons ook niet... Ze zijn bij ons zoooo streng met vechten, schorsen..  :shock: 2 waarschuwingen en je ligt er uit..
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

gheheh, ik vecht NOOIT :P  ik klier.... scheld, maar nie stote geve....  :P  :P  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Als ik iets op wil lossen, dan heb ik daar een mond voor...
Sinds ik op de middelbare school zit, heb ik niet 1 keer gevochten... :shock:
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]