logo songteksten.net

de duivel

Gestart door jippiej ik ben dom, 12 juni 2004, 21:35:17

Vorige topic - Volgende topic

othalia


wunniieJ

Citaat van: "othalia"issie tog ook

MmM ?

museGirl







geklooi of niet?  }) ????
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "loesje"ckr dat de duivel wel bestaat.. kijk als jij gaat geesten oproepen is dat ook het werk van de duivel dat je bang wordt
ik geloof ook niet dat als jij je overleden opa of wiej dan ook oproept hij dat ook is.. ik denk dat dat 1 van de maatjes van de duivel is. want in de bijbel staat dat de duivel de helmel werdt uitgespruugd samen met een paar andere engelen duz ik geloof wel dat de duivel bestaat.. jeetje heel verhaal en dat op zaterdag avond

ik heb een russisch boekje in huis waarin uitvoerig staat beschreven hoe je een dode oproept. nou.. er staat dat ie misschien zelf niet komt en dat de duivel dan in zijn lichaam verschijnt.. als je dan opeens verschrikkelijk veel zin krijgt om je familielid te omhelzen, zijn dat de gedachten die de duivel in je kop fluistert.. als je dan uit de cirkel stapt ben je er dus echt geweest.
ik las dit alles  op mijn 8e al, en geloof me, het draagt niet bij aan je geestelijke gezondheid..  8)7 daarom vind ik het goed dat er leeftijdgrenzen zijn voor films enzo
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "Ruthjuu"Ik geloof wel in de duivel.
Daar moet ik trouwens nog even iets over kwijt  :mrgreen:
Ik vind het zo vaag als christenen niet in de duivel geloven. In de bijbel staat toch duidelijk dat de duivel er is.  :P
Misschien staat dat ze wel niet aan, maar je moet de bijbel natuurlijk niet vervormen, omdat het je niet bevalt zoals die is.  }:|

hoe kom je erbij dat christenen niet in de duivel geloven????  :?  ik geloof in jezus en daar om ook automatisch in de duivel. ik bedoel, het is raar dat mensen alleen in de duivel geloven, want hij zit vast aan god...
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

museGirl

Citaat van: "wunniieJ"
Citaat van: "museGirl"oeh, ik weet dat het stom is maar ik ben steeds zo bang dat ie ineens voor me komt springen met zijn harige kop.
het komt oa omdat ik iets over een bibliotheek ik londen heb gelezen waar opeens rare hoevensporen op de muur zijn gevonden, en ja, welke hoevige beesten komen er nou 's nachts? het kan alleen een duivel zijn geweest.
en mijn moeder heeft me ook iets verteld van hoe er in rusland de duivel in een vrouw was gevaren, hij werd in de kerk eruit gederven en dat namen ze op tape op, die vrouw zei allemaal heel schunnige dingen tegen de priester zoals laat je even neuken en zo  })  <---- duivel  ;(

Jullie denken allemaal duiVel szO eng is ;)

nee joh! hij is aardig!
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

wunniieJ

Voor sommige wel :?
Anders aanbid diegene hem niet
dus geen commentaar MUSEGIRL

kellyvandebeek

Kgel00f niii egt dat er N g0d en duivel bestaan... Z0u kunne zijn..
Maar ik h0u T er 0p dat er zeker wel N g0ede kant en een slechte kant in T leve bestaan  :Y

net s0 iets als yin N yang....
Kh0u hier wel van!

Kisszzzz  O-)

SuuSjj-Gaucho

Whaa.. Die Foto's Met Dat Hoofd Uit Rook Zijn Eng  :{

kellyvandebeek

Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "wunniieJ"
Citaat van: "museGirl"oeh, ik weet dat het stom is maar ik ben steeds zo bang dat ie ineens voor me komt springen met zijn harige kop.
het komt oa omdat ik iets over een bibliotheek ik londen heb gelezen waar opeens rare hoevensporen op de muur zijn gevonden, en ja, welke hoevige beesten komen er nou 's nachts? het kan alleen een duivel zijn geweest.
en mijn moeder heeft me ook iets verteld van hoe er in rusland de duivel in een vrouw was gevaren, hij werd in de kerk eruit gederven en dat namen ze op tape op, die vrouw zei allemaal heel schunnige dingen tegen de priester zoals laat je even neuken en zo  })  <---- duivel  ;(

Jullie denken allemaal duiVel szO eng is ;)

nee joh! hij is aardig!

Hebbie M 00it 0ntm0et dang...?
Dan mag je mij de v0lgende X wel meeneme... :P
Just kiddin'....

Kisssssss  O-)

Sauza

color=red]We gaan voluit in Rotterdam-Zuid bij Feyenoord.. !![/color]

Sauza

Citaat van: "museGirl"





geklooi of niet?  }) ????

Jaa pff die foto's vind ik echt eng :P
color=red]We gaan voluit in Rotterdam-Zuid bij Feyenoord.. !![/color]

muse_peposjan

echt wel dat is of geklooi :P of toeval(of de duivel liet zijn gezicht zien)
ik geloof wel dat er een duivel is. mss geen figuur die (ten onrechte) op de god Pan lijkt (hoeven, hoorns, harig) maar een soort geest, een lot die je soms komt opzoeken

flientje_pinwin

belive in the devil belive in god

als je denk dat het een er is. is het ander er ook :P

FLuRRy FLaKe

dus als de duivel bestaat bestaat hel ook en als je gezondigt hebt ga je naaar de hel en daardoor gaan eigenlijk alleen mormonen naar de hemel^^. leuk toekomst heb ik voor me....
o... i ate his children!