logo songteksten.net

R i h a n n a . S e c C i ?

Gestart door BabiixGirll, 20 mei 2006, 21:04:02

Vorige topic - Volgende topic

BabiixGirll

Wat Vind Je Van Rihanna ?  :O
Ze is 16 he. [ Soiets In Buurt ]
boé

maartj..


Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

dat mens van SOS.. de SOS van GC is much better :Y *)

BabiixGirll

boé

4hout

mag ik vloeken? H*O*E*R.. :Y.. ik zag haar pas op tv.. haar frikkin tiet hing bijna uit haar trui.. or what's left of it.. maja.. ik hou niet zo van die popie jopie trutjes!.. hehe.. maja das meinung! *houdt al van iemand anders*
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

iedereen is ook zo leeg tegenwoordig.. met al die shit dat je alleen maar mag luisteren wat iedereen luistert.. althans zo lijkt het :P

4hout

jaa.. dat is zo..wees jezelf en doe wat je leuk vind, luister wat je leuk vind.. maja.. hun vinden dat leuk, IN zijn.. dat is zoo belangrijk.. maar ook zoo oppervlakkig
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

Laat ik over haar maar nieteens beginnen.. O-) Valt niet zo veel positiefs over te vertellen.. ;)

Kayleigh666

Wie heeft er vandaag Oprah gekeken? Het ging over de verloedering van jonge meisjes. Dat ze allemaal op sterren als Paris Hilton, Lindsay Lohen, e.d. willen lijken. En dat ze elkaar bitch enzo noemen. Ik vond het een goed programma. Past wel bij hetgeen jullie hierboven hebben geschreven. Pink was ook in de studio en vertelde over haar song 'Stupid Girl'.

BabiixGirll

Nee, Heb Nii Gekeken.


Maaja,, Sommige mense zijn eenmaal Zo. . .
boé

maartj..

Nee, de meesten willen zo zijn maar zijn het niet :)

Kayleigh666

Citaat van: "maartj.."Nee, de meesten willen zo zijn maar zijn het niet :)
Juist!

maartj..

Ghehe O-)
dat probeer ik nou al jaren iedereen aan zijn/haar verstand te peuteren :P

flientje_pinwin

Citaat van: "Kayleigh666"Pink was ook in de studio en vertelde over haar song 'Stupid Girl'.

Dit liedje is echt zó goed! Laat mijn kleine nichtje snappen dat spears, lohan, hilton, simpson en die shit verkeerd bezig zijn :Y ik vertel het haar altijd wel, maar ze die clip zag! ;)