logo songteksten.net
Hoofdmenu

f*ck

Gestart door xxbietjuhhxx, 4 juli 2006, 14:47:09

Vorige topic - Volgende topic

xxbietjuhhxx

what the f*ck cristiano ronaldo heeft een zogenaamde "girlfriend"
haar naam is merche,,en ze is me toch een bitch,,ze is een fotomodel in porugal en presentatrice,ze is een kkhoer :(  :')  :'(  :N  :r

maartj..


Kayleigh666

Beetje overdreven, zeg!

maartj..

ja nogal! als die 2 mensen samen toch gelukkig zijn!

xxbietjuhhxx, ga christiano maar eens vertellen wat je van haar vind :Y

xxbietjuhhxx

kom op zeg,,het hoeft niet perse jaloezie zijn,,ik bedoel kijk eens naar haar
zelf dan zie je wat ik bedoel,,ik weet dat ik er nietss mee te maken heb ,,marr
ik vind het niet echt een stelletje.
:?

maartj..

je kent de mensen niet persoonlijk en gaat alleen op het uiterlijk af, dat is gewoon slecht! misschien zijn ze wel voor elkaar gemaakt :Y

xxbietjuhhxx

ok ik ken ze misschien niet persoonlijk:N,en trouwens je weet niet eens wie ik ben dus  dan weet je ook niet of ik hem persoonlijk ken ,,maar ja whatever :N ik ken hem niet persoonlijk maar dat is gewoon MIJN mening
ook al ken ik hem niet persoonlijk

CherryKiss

Oke. een mening is gebasseerd op feiten of op emotie. Je kan een mening niet zomaar vormen aan de hand van een paar krantenartikelen en foto's ofzo dus wat je zegt is jereinste onzin.
Dat jij haa rniet leuk vind omdat ze met Christiano samen is, dát kan ja. jammer dan.

maartj..

precies, en dat slaat nergens op :P

maar als je zo over iemands vriendin praat ga ik er wel vanuit dat je die persoon niet kent ;)

CherryKiss

inderdaad en als je de persoon wel zou kennen zou je kunnen onderbouwen waarom je diegene niet leuk/aardig vind :)

maartj..

Precies, en niet alleen omdat ze knap is en succes heeft haar meteen niet moeten :Y

Ra58

Metal up your ass!

follow

neeeee het lijkt alleen zo :Y

Ra58

Ach laten we dat meisje niet HELEMAAL de grond in boren..
Metal up your ass!

follow

nee bijna helemaal