logo songteksten.net

Marco Borsato

Gestart door Kayleigh666, 3 mei 2006, 02:03:17

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Maar liefst elf weken lang stond Marco Borsato met zijn hit Rood op de eerste plaats van de hitparade. Nu heeft hij deze koppositie af moeten staan aan de makers van zomerkraker Toppertje. Nou, vond ik Marco dus echt niks. Maar Topperetje is eigenlijk nog erger! Vinden jullie ook niet? Die tekst slaat werkelijk nergens op.

})  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })  })
Goed voor plakplaatjesvolk zou mijn buurvrouw zeggen. En dan bedoeld ze een beetje dom, asociaal volk, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ra58

Ik ken helemaaaal niets meer van de top40 tegenwoordig
Metal up your ass!

Kayleigh666

Hij gaat zo: doe mij een toppertje en een breezer ananas. En doe er ook nog een dubbele whisky bij.
Tralalala......... zo gaat ie dus. Diepzinnig genoeg?

follow

ik vind m zoooo fantastisch *proest*
echt zo'n zinloze tekst :P

Ra58

wat hebben wij een fckd up land..dat zo iets op 1 kan komen
Metal up your ass!

Kayleigh666

Dat geeft het gemiddelde iq van de Nederlander aan.

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

triest toch gewoon :D maar ik moet zeggen, ik vind spongebob ook geweldig :P
en dit is vast omdat dat idiote "lief klein konijntje" ook een *kuch* hit was :P

Ra58

ik ken een lief klein konijntje :mrgreen:
Metal up your ass!

4hout

wat heeft spongebob er nou mee te maken.. 8)7 niets! laaat sponsbob erbuiten jaa! toppertje is de meest zielige plaat die ik ooit heb gehoord.. en dan vind nederland het nog mooi ook.. nou.. hmmmpff.. geeft het muzikale niveau van de gemiddelde nederlander wel aan.. :P
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

nou, de liedjes van Spongebob zijn heel leuk :D The best day ever 8-)
en idd, de hele top40 geeft het muzikale niveau aan en dat vind ik écht triest .. maargoed, dan kijkt men toch gewoon niet naar wat in de top40 staat en is men ook gelukkig :)

Pjerotje

Citaat van: flientje_pinwin op 24 mei 2006, 18:29:42
die nieuwe van nu: Rood, jezus, ik word echt geeeek van dat liedje! ik weet het niet, vroeger vond ik hem nog wel vernieuweend.. maar nu...

Niet dat ik zelf van hem hou, maar dat is gewoon zijn stijl. Je moet Bocceli ook niet Nirvana laten brengen, zou gewoon niet gaan.

:W
Live your life, before it's too late.