logo songteksten.net

Centraal: Help! Wie weet hoe deze tekst heet

Gestart door Websmurf, 6 juni 2004, 17:54:34

Vorige topic - Volgende topic

lovegirl4fun

hey iedereen.. ik zoek de naam van een liedje.. ik wou via songteksten.net zoeken met 'in songtekst zoeken', maar dat is uitgeschakeld.
Het gaat om een snel nummer.. dit is een stuk van de tekst:

take me on tonight... take me higher..feel me.. every body is
jumping..higher..come on and take me higher..i take you high..i take you
low..give me temptation..until the morninglight..i wanna feel your body.. give
me the sensation...every body is dancing


het gaat echt best wel snel.. misschien hebben jullie een idee?? meer weet ik er niet van.. 

groetjes lil

mellebelletje

wie kan mij helpen met dit stukje tekst:

let's go with the flow
express yourself and let it go
left, right, up and down
hands up and turn around

wie zingt het en wat is de titel?
gezongen door een vrouw, ik denk dance of apres ski muziek/disco muziek

Thnx alvast

laureus

Hey mensen, ik zoek een artiest of titel bij een raar nummer wat maar in mijn hoofd blijft zitten. Het is een beetje een disco/techno-achtig nummer waar af en toe tussendoor ' Vogue' wordt gezegd. of iig, daar lijkt het op. tis niet veel, maar ik hoop dat iemand me kan helpen. :{

flieps

Hallo allemaal, ik ben al ruim 10 jaar op zoek naar een liedje waarin de volgende tekst voorkomt:

"..dat het al een hele tijd niet zo goed met je gaat" en "Je bent cynisch geworden, en dat doet me zeer. Nog meer dan je tranen."
En ook nog iets als: "zo jong/mooi/moe en zo kwetsbaar, wat ben je me dierbaar".

Het is een rustig nummer en wordt gezongen door een man, een beetje in de stijl van Kadanz is het, en ik schat dat het uit eind jaren tachtig of begin jaren negentig dateert.
Als iemand het weet zou dat super zijn!

PEVEProject

Citaat van: ikbenstout op 25 januari 2006, 16:01:57
ik zoek de titel van een nummer, ik weet alleen nog maar een paar zinnen van het lied
(het word gezongen door een hele lage stem)

het begint met:
once, there was a boy who...

en later zingt hij:

once there was a girl who...

wie kan me helpen :)

Dit is van "MMM MMM MMM MMM" - Crash Test Dummies

Once there was this kid who
Got into an accident and couldn't come to school
But when he finally came back
His hair had turned from black into bright white
He said that it was from when
The car had smashed so hard

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm

Once there was this girl who
Wouldn't go and change with the girls in the change room
But when they finally made her
They saw birthmarks all over her body
She couldn't quite explain it
They'd always just been there

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm

But both girl and boy were glad
'Cause one kid had it worse than that

'Cause then there was this boy whose
Parents made him come directly home right after school
And when they went to their church
They shook and lurched all over the church floor
He couldn't quite explain it
They'd always just gone there

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm
PEVE Project
-------------------------------------------
Music is THE universal language

Miss liz

Ik zoek al een tijdje naar een liedje met de tekst `I'm so cold´ erin, meerdere keren achter elkaar. Kan iemand mij helpen?

Jetje15

sorry, can't help you with that one.. ik ken alleen liedjes die 'hot' zijn :mrgreen:
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..


Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..


Jetje15

nee.. ik luister liedjes omdat voor mij die liedjes hot zijn.. ik ga niet naar metal luisteren omdat iemand anders dat bijvoorbeeld goede muziek vind.. alles in de top40 is ook niet per definitie hot.. was ook niet wat ik bedoelde te zeggen ;) mensen als bijvoorbeeld KT Tunstall, Mika en ook nederlandse bands als Leaf worden nog steeds zwaar onderschat! als zulke mensen toch met hun eigen geluid komen en durven te zingen dan zijn die voor mij hot :) maar dat kan ook komen doordat ik zelf ook zing.. :)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Oké dan. Want zo kwam dat dus over,"ik luister alleen wat "hot" is. "
Ik ken juist helemaal niks wat hot is. En dat bevalt me prima. :D

Jetje15

hahahaha... ja i know.. kheb t net ff nagelezen.. staat er idd fout ;)
ik ga voornamelijk voor de artiesten die nog niet ontdekt zijn enzo! kijk bijvoorbeeld ff op deze site: www.leafmusic.nl ... utrechts bandje.. maar hele vrolijke, coole muziek! ze komen van de rockacademie..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

After Forever komt er ook vandaan :) en die geef ik de voorkeur :)
Metal up your ass!

RihannaOwnsYa

Citaat van: laureus op 13 oktober 2006, 00:25:08
Hey mensen, ik zoek een artiest of titel bij een raar nummer wat maar in mijn hoofd blijft zitten. Het is een beetje een disco/techno-achtig nummer waar af en toe tussendoor ' Vogue' wordt gezegd. of iig, daar lijkt het op. tis niet veel, maar ik hoop dat iemand me kan helpen. :{

Het is misschien te laat ...

Maar bedoel je misschien Madonna - Vogue ?