logo songteksten.net
Hoofdmenu

TOKIO HOTEL

Gestart door *_Paddo, 21 juli 2006, 16:17:48

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

ach cherm! je ziet toch zo dat Bill een knul is? :{

4hout

jeeez wat een kansloos kapsel :P
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

máár...

Je kan niet ontkennen dat hij eruit ziet als een knul :P en ik "ken" een meisje met een kapsel op dat van hem geinspireerd :mrgreen:

4hout

jaahaa. tuurlijk zie je wel dat het een jongen is.. maar hij zou ook als meisje door het leven kunnen..makkelijk, wnat ik zie geen adamsappel.. en ook geen baardgroei..of stoppels ofzo:P of is het nog een 10-jarig kleutertje? en whaa die make-up! ik zeg niets meer
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..


BabiixGirll

ja op die foto wel.
maar eerst had hij van die lange haren d8 ik ..
en hij had van die make-up op enz.
mjaa ..
het is gwn een misverstandje van mij.
boé

maartj..

volgens mij heeft ie al vrij lang dit kapsel :)
maar het maakt toch verder ook niet uit ;)

VliegendeAnanas

Ondertussen is hij al 17, hoor x')
Um..
Ff een recente foto zoeken..


Jup.
Lang zwart haar met blonde plukjes.
Hij lijkt ook zeker op een meisje, geen mens die dat kan ontkennen.
Maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik hem lelijk vind, in tegen deel.
Hij heeft gewoon een mooi, nogal vrouwelijk gevormd, gezicht x)

JUSTxME__

Waarom is iedereen ineens zo van; het zijn wijfen blabla! LAAT ZE. maar wat boeit hun de mening van iedereen. MIJN mening is het ik een goeie band.. ze doen hun ding, maar waarom zeikt iedereen ze af? Hun zijn ook maar mensen! het is hun muziek, de fans vinden het leuk. maar dan moeten jullie meteen zeiken! Maar ja, das MIJN mening, en die van een ander kan heel anders zijn. maar doe dan niet zo dom bij het bijzijn van fans, zeg dan; nou, ik vind ze niet echt goed, om die mensen niet té erg te kwetsen !!
ANN DE HUPPELENDE DODO ^^

JUSTxME__

En ik vind dat ze helemaal niet op 'wijfen' lijken, je ziet toch zo dat Bill een jongen is!?
ANN DE HUPPELENDE DODO ^^

follow

ik vind van niet mn dinnetje vroeg net of t n knul of n meid was tot ze t tekstje eronder las :P maar ik laat ze ook tis gewoon mijn mening :P
en tis ook maar mijn mening dat ik ze niet goed vind :P

maartj..

Citaat van: follow op 21 december 2006, 16:24:18
en tis ook maar mijn mening dat ik ze niet goed vind :P

Dat begint ook mijn mening te worden. :P Live schijnen ze ook nogal klote te zijn.

xKyo-chanx

Muziek is ok, looks zijn  *) doet me denken aan Japanese bands, die zien er vaak ook vrouwelijk uit. ik ben niet echt tokio hotel obsessed maar Bill heeft wel een coole style, ookal vinden sommigen het echt niets.

Jetje15

ik denk dat vooral hoe zijn make-up is aangebracht hem op een meisje laat lijken..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

VliegendeAnanas

#59
Citaat van: JUSTxME__ op 21 december 2006, 11:15:48
En ik vind dat ze helemaal niet op 'wijfen' lijken, je ziet toch zo dat Bill een jongen is!?
Oh please, je kunt moeilijk gaan ontkennen dat Bill Kaulitz ook maar niet een beetje vrouwelijke trekjes heeft. XD Ik kan met ergere foto's gaan smijten. :')
Hij lijkt gewoon best wel heel erg op een meisje, zo af en toe. Maar maakt dat de band beter, of slechter? Maakt dat hem een slecht, of juist goed persoon? Zou je daarom meteen al moeten zeggen dat je de gehele band gay vindt, of dat je de hele band juist übergeil vindt?
Grootste onzin die ik ooit gehoord heb.

& dan noem ik mezelf nog een fan ook. Wat ben ik toch weer een verschrikkelijke kutfan. :+

Edit: Oja, moet ik toch echt even vermelden. De nieuwe CD is aanzienlijk beter dan de vorige. :') Maargoed, ze zijn nu dan ook zo'n 3/4 jaar ouder.
http://youtube.com/watch?v=-NyKnt1I-Xc
Je moet er maar van houden, maar ik vind het mooi. ^^