logo songteksten.net
Hoofdmenu

P0ll Muziek smaak

Gestart door [E]staah,,[L], 24 september 2006, 15:56:38

Vorige topic - Volgende topic

Naar welke muziek gaat jou intresse uit

Hip-hop
5 (19.2%)
R&b
7 (26.9%)
Pop
9 (34.6%)
Rock
12 (46.2%)
hardcore
2 (7.7%)
metal
9 (34.6%)
klassiek
0 (0%)
Anders
2 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 26

RenéetJj

Fnalles :9 : Rock, Rnb, Hiphop, Jumpstyle, Dance, Hardcore een beetje  :), Pop, Eigenlijk vanalles wel :P

Jetje15

ik vind t zooo debiel! zo vernederend... die gast heeft egt geen zelfrespect meer!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Maar wél een platencontract! :P

Jetje15

ja..en wát een improvement of life :P als ik mocht kiezen tussen een platencontract maar dan op deze manier moeten performen en daardoor mn eigenwaarde verliezen of doen wat ik nu doe, dan zou ik t houden bij dit :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Maar hij schaamt zich er volgens mij helemaal niet voor en dat heeft ook zijn charm.. *haalt zich Nawijn voor de geest* .. nah geen charmes. :P

Jetje15

hahahaaha...dan denk ik dat we m nu officieel als hersenloze idioot kunnen bestempelen :mrgreen:
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Een hersenloze idioot met een stem tot Tokyo! :P

Jetje15

als je daarmee bedoelt dat mensen tot aan tokyo last krijgen van hun oren van zijn stemgeluid dan ben ik t roerend me tje eens :D
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Rosmerta

Ik ben liefhebber van nederlands muziek! nog wel veel meer maar dat is nummer 1  :mrgreen:

Ra58

Ik ben er geen liefhebber van
Metal up your ass!