logo songteksten.net
Hoofdmenu

Rare Songteksten

Gestart door Europeetje, 11 juni 2010, 23:16:12

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

HooOoii allemaal!

Sinds vandaag zijn er allemaal songteksten toegevoegd die een rare naam hebben, waar je niet eens op kan klikken.
Ook is er zijn er een paar met allemaal vraagtekens enz...
Allemaal ringtones downloaden ofzo???
Dit zijn een paar die zijn toegevoegd en in de lijst staan:

all free blackberry ringtones  22:55 onbekend
free ringtones 16  22:49 onbekend
download free metropcs ringtone  22:33 onbekend
massachusetts lottery results  22:23 onbekend
ass bad motorcycle  22:22 onbekend
free kim possible ringtone  22:13 onbekend
Buy Tramadol fgzi  22:01 onbekend
ringtones jimmy buffett  21:39 onbekend
caveman ring tone  21:22 onbekend
Ciekawe strony  21:21 onbekend
Now You Can Get Professional Forex Signals For Pennies  20:53 onbekend
39 ????? ???????? ?????  20:34 onbekend
40 ????? ???????? ?/

Het ziet er wel raar uit en het is ook best wel irritant.

Weet iemand hoe dit kan????

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Sandra_O

Ja, zag ik net ook. Er zit waarschijnlijk weer iemand de boel te verstieren. Het kan niet zo veel kwaad want ze komen ook niet bij een artiest te staan, maar het is inderdaad een heel vreemd gezicht.  :(

Ik weet niet of ze verwijderd kunnen worden.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Europeetje

Okee.  ;)

Bedankt voor de uitleg!  :mrgreen:
Ze gaan vanzelf wel weg, maar ik hoop niet dat er nog meer bijkomen.   :N

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

ik heb er een aantal al uit gegooid.
blijf ik ff in de gaten te houden, 't lijkt op een spamscript ofzo wat iemand gebruikt ???
Webmaster Songteksten.net -

Saymusic

klinkt niet echt fijn ik hoop dat er niks ernstigs is!

Websmurf

naa.. niet echt hoor..
een of andere domme russische spammer die een gaatje had gevonden in de opslag controles :)

Europeetje

Oohh, nou lekker dan  :mrgreen:
Ook nog uit Rusland...

Europeetje

And again...

Okee, nu niet met songteksten, maar met Forumberichten enz.
Dat was ook al eens eerder geweest toch?

:W

Websmurf

Jep, heb 't gezien.
Weer een spammert. Heb z'n berichten verwijderd en z'n account geblokkeerd.

Europeetje

Best wel irritant die mensen :P
Top ;)

kobe

Grasp the correct curvature

I used to spend a lot of time to practice drawing style, for the game needs, for example I I will search Ping G20 irons tonight used this style of play in the PGA Championship eighteenth hole a hole on the rough all win.

Mizuno has launched the new Mizuno MP-59 Irons this year I still practicing, but I spend more time practicing the basic cutting low ball, because the hole side of the ball is certainly the easy way to push new Mizuno MP-69 Irons was revealed by mizuno the ball more than five feet. . Proficient in this commonly used to I want to buy Taylormade Burner 2.0 irons for my father play to help me save a lot of pole number, because the hole edge ball must be more than five feet to push the ball easier. To you too. Thank you for showing me Taylormade R11 irons right now Please practice that you used to play, and then a rough hone your 60 degrees wedges.Your score will immediately drop.

Europeetje

Citaat van: kobe op  3 september 2011, 08:17:10

Grasp the correct curvature

I used to spend a lot of time to practice drawing style, for the game needs, for example I I will search Ping G20 irons tonight used this style of play in the PGA Championship eighteenth hole a hole on the rough all win.

Mizuno has launched the new Mizuno MP-59 Irons this year I still practicing, but I spend more time practicing the basic cutting low ball, because the hole side of the ball is certainly the easy way to push new Mizuno MP-69 Irons was revealed by mizuno the ball more than five feet. . Proficient in this commonly used to I want to buy Taylormade Burner 2.0 irons for my father play to help me save a lot of pole number, because the hole edge ball must be more than five feet to push the ball easier. To you too. Thank you for showing me Taylormade R11 irons right now Please practice that you used to play, and then a rough hone your 60 degrees wedges.Your score will immediately drop.

Goh, dat is toch wel echt het toppunt.. dit plaatsen in precies dit topic  8)7

Europeetje

Oke, het is dan wel geen rare songtekst, maar een raar topic :P
Hating Spammers :mrgreen:

Robinn95

Ik vermoed dat hij de zoekmachine verkeerd gebruikt! :D

Ik denk altijd: Jeej, een nieuw bericht op het forum! :P En dan zie je van die spamteksten staan, met de meest zinloze inhoud... >:)
Is er niets dat Websmurf daartegen kan doen? :)

Europeetje

Jawel, die verwijdert ze altijd :P
Alleen hij kan er niks aan doen dat ze spammen ;)