logo songteksten.net
Hoofdmenu

Ik irriteer me aan...

Gestart door MusicIsMyLife, 16 oktober 2010, 17:45:27

Vorige topic - Volgende topic

P@ul

Ik erger me aan het wederkerend gebruik van het woord irriteren.

MusicIsMyLife

oneens

ik erger me aan mensen die zeuren
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist

reindert

#32
Ik erger mij aan mensen die te lang ergens over blijven doorgaan of zeuren.

semmyjo13

mee eens

ik erger me aan jongens die vreemdgaan  }:|

x

justin_lover

jongens die vreemd gaan das echt fucking irritant

ik erg me erg aan mensen die denken dat ze het zijn en da ze alles mogen xxx

ennaxor

waar ik me aan irriteer??? zo dat zal ik jullie vertellen: OUDERE MENSEN DIE GEEN STAP AAN DE KANT WILLEN DOEN, EN IN HET BIJZONDER MENSEN MET EEN AFGEPLAKT OOG.  beetje verwachten dat je daarmee respect zal krijgen van: ja dat is goed ik stap wel even opzij... dikke vinger krijg je dan van mij, stappie opzij, allebei de partij,. iedereen blij...

OJWA en je stapt de bus in ziet een mevrouw met een stok ... slecht zient of blind intresseert me niet.
bijdehante oude tante echt zo geddragen ofdat ik, of andere jongeren die vrouw niet even voor zou willen laten gaan...
JA GVD NATUURLIJK WEL JOH. ik zie toch zelf ook wel dat ze blind is!
en nog zo arrogant zeuren als je zegt dat dat niet je plan was. en die vrouw die tijd wel even gunde.
vies smerig bah.

ik ben 19 marre.. als mensen zo goor door blijven gaan... ken echt iedereen zichzelf redden.. dan word het allemaal over 1 kam...
pff..

dat is er lekker uit |:(
alles goed met iedereen heb me net aanmemeld

justin_lover

niet helemaal mee eens k erger me aan roepende mensen die geen reden hebben om te roepen
mensen die zagen ga slapen terwijl het weekend is en het ng maar 00 uur is
en aan mensen die denken dat de bus vn hun is
mensen dat u naam door het hele station roepen om gwn ff dag te zegge
mensen dat enorm zagen over het nieuwe uur
mensen die dieren mishandelen daar erger k me ni aan dioe vermood k gwn liever dn men tijd daar in te steke
en k kan zo de hele avond door gaan dus ja ng heel veel dingen waar k me aan erger xxx

ladymich

hmm geen idee op welke ik wil reageren maaare

ik erger me aan mensen die jouw idee afkeuren en het een week later zelf voorstellen als het beste idee van Nederland!

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Swill

Ik erger me blauw aan mensen die niet opschieten, waardoor ik moet wachten.. En dan kijken ze je ook nog eens dom aan.. dan breekt mij de klomp. Alsof ik niets beters met me tijd te doen heb.. ?! Aan de kassa bijvoorbeeld.. Maar goed.. we leven in een beschaafde wereld dus moet me rustig zien te houden.


Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

ladymich

haha het is niet echt interessant ofzo maar gwn heel irritant als jij een goed idee hebt voor een project ofzo en dat je klasgenoot het afkraakt en een week later met een plan komt waar jou f*cking idee in staat!
maar het is ook gwn mn eigen schuld want ik moet gwn meer lef hebben om het idee gelijk uit te werken en het niet eert met 3 mensen bespreken

Ik irriteer me (ook) aan mensen die je mobiel lenen om even wat te checken en vervolgens al je smsjes lezen!

Europeetje

Oew oke..

En ja, dat vind ik ook heel erg irritant!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

iripiritje

ik erger me aan internet die zomaar ineens uitvalt als je in een heel belangrijk gesprek zit }:|