logo songteksten.net

De Wijzigingen

Gestart door Europeetje, 19 oktober 2011, 14:00:16

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Hee allemaal!

Ik irriteer me aan de wijzigingen, dus ik maak er nu eens even een topic van  :@
Want de rij wordt maar groter en groter, en als je er 1 goedkeurd (of afkeurt), dan komt er weer 1 bij -_-

Willen jullie alleen de teksten wijzigingen, als je ECHT iets wilt wijzigen?
En niet op 'Wijzigen' klikken, en dan op enter, want dan komt die wijziging namelijk OOK in de wachtrij!
Dat is gewoon superirritant voor iedereen, want je moet zolang wachten!
Bedankt :D


Dus ja, als je denkt: 'Waarom wordt die wijziging niet goed gekeurd' ... Dan weet je waar het aan ligt!
Want op dit moment staan er nog 525 wijzigingen in de wachtrij!

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

#1
Ben ook de lijst door aan het spitten... ik word ZO ONTZETTEND moe van wijziginen waar mensen onzin toevoegen als
"asgjasjasmnms"
"OMG i love this song!"
"Tim I luv youououo <3"
"-xxx Joyce"
of wijzgingen die bestaan aan het toevoegen van een enkele punt . aan het einde van de lyrics.
Wijzigingen die bestaan uit het toevoegen van scheldwoorden aan lyrics.
Of mensen die namen veranderen of toevoegen zodat het ineens om iemand anders gaat...

*diepe zucht*

Serieus.. het is niet grappig, die onzin wordt niet goedgekeurd en op de site gepubliceerd. Mensen, besteed je tijd svp iets nuttiger.

Heb zojuist meer dan 250 wijzigingen doorgespit en de achterstand van september weg gewerkt.. nu oktober en november nog D:
May the bridges I burn light the way.

Snowowl

Extra tekst gevonden op "Une Belle Histoire" van Michel Fugain
Ga hem niet goedkeuren en zou het waarderen als mensen niet proberen om een persoonlijke boodschap zo te publiceren. Desondanks zal ik deze dan maar hier op het forum plaatsen omdat het iets meer is dan "Sanne ik hou van jou!!!!" of dergelijke berichten.

Citeer"Lieve Ted,

Zo'n 22 jaar geleden zat ik als "klein"meisje bij jou in de klas.
Op een dag zijn wij deze tekst gaan vertalen en kreeg je het voor elkaar dat alle meiden aan het zingen waren.
Als ik dit lied hoor denk ik met warme herinneringen terug aan de leuke tijd bij jou in de klas.
Nooit gedacht dat je ook nog mijn "Tante" zou gaan worden en dat ik ook nog eens jouw 65 ste verjaardag met je mag gaan vieren!

Lieve Ted, ik wens je er nog heel veel jaren bij, ook namens Sipke natuurlijk!

Liefs, Sipke, Justine Rosalie en Floris"
May the bridges I burn light the way.

Snowowl

#3
ook, opmerkingen als
"LET OP:
het meeste van deze tekst klopt niet.
als je weet hoe de tekst gaat kan je het bewerken.
Vriendelijke Groeten"

bij lyrics zijn misschien goed bedoeld, maar als je toch al zelf weet dat de tekst niet klopt, corrigeer hem dan voordat je een wijziging instuurt in plaats van enkel te zeggen dat hij niet klopt en dan verwachten dat wij het gaan opzoeken (want dat gaat echt niet gebeuren gezien er nog over de 500 wijzigingen in de wachtrij staan)
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

I know, ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit in de programmeer code kan afvangen.

Je zou kunnen werken met een bepaald percentage van wijziging (dat bijvoorbeeld niet meer of minder dan een bepaald percentage van de tekst aangepast mag worden), maar de lastigheid is dan weer dat kleine wijzigingen (spellingsfoutjes ofzo) of als een tekst compleet niet klopt niet meer ingezonden kunnen worden :S

Weet niet of jullie daar nog ideetjes over hebben?
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

#5
Was ook niet zozeer kritiek naar jou hoor Websmurf, gewoon frusrtatie over de mensen die al die dingen 'wijzigen'

Is het een optie om alleen mensen met een account de mogelijkheid te geven om wijzigingen in te sturen?
Ik denk dat we daarmee al een hoop onzin vermijden als dat ingevoerd zou kunnen worden?

En verder worden ook heel vaak 'wijzigingen' ingestuurd die gewoon 100% dezelfde tekst zijn als de al gepubliceerde text, kunnen deze er wel uit gefilterd worden (dat 'wijzigingen die 100% overeenkomen automatisch verwijderd/geweigerd worden)
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

Citaat van: Snowowl op 28 november 2011, 18:57:42
Is het een optie om alleen mensen met een account de mogelijkheid te geven om wijzigingen in te sturen?
Ik denk dat we daarmee al een hoop onzin vermijden als dat ingevoerd zou kunnen worden?

Dat vind ik een vet goede oplossing!
Want dan kan je makkelijk zien wie de wijziging heeft ingestuurd.
Als iemand dan heel vaak onzin wijzigingen instuurt, kan je hem of haar daarop aanspreken.
Misschien is dat bij de songteksten en de vertalingen ook een goed idee?
(Alleen weet ik niet hoeveel werk dit voor Websmurf is  :@)

xX  :W Xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

nog maar 400 wijzigingen over om te checken :3
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

Ik zal je wel eventjes helpen  O-)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Marrrk

Ik zie het soms ook bij de teksten van de artiesten waar ik beheerder van ben... Op zich is het niet veel moeite om op Afkeuren te klikken, maar ik snap dat het irritant wordt als je dat 400 keer moet doen ;)

Misschien er moeten meer algemene editors komen, dan is het meer verdeeld en hoef je niet alles in je eentje of met z'n tweeën te controleren :)

Snowowl

#10
als je inderdaad maar van een select groepje artiesten het beheer hoeft te doen dan is het wel te overzien. En als de lijst wordt bijgehouden is het op zich ook wel te doen allemaal.
Maar ik had een paar maandjes niet ingelogd, ik log weer eens in en zie een wachtrij van 40 pagina's wijzigingen.. á 25 wijzigingen per pagina (dus zo'n 1000 wijzigingen die wachten om gecontroleerd te worden). Dan wordt het al snel HEEEEL frustrerend :P

Meer editors zou een idee zijn, maar wel van mensen die zich al bewezen hebben door aan redelijk aantal kwalitatief goede inzendingen.
Wil jij niet een algemeen editor worden Marrk? Als je het Websmurf even vraagt krijg je vast de status vertaler net als ik. (je hebt sowieso al meer vertalingen dan ik gemaakt dus je verdient die status zeker :D)
Dan hoeven je lyrics en vertalingen niet meer in de wachtrij te staan maar kun je ze direct toevoegen, en kun je ook de algemene wachtlijst doorkijken en dingen goed- of afkeuren :)
May the bridges I burn light the way.

Marrrk

Oh dat zou ik best willen, ja :) Ik zal Websmurf eens mailen ;)

lenn-

-okee, late reactie-
Kunnen ondertussen al alleen mensen met een account wijzigingen toevoegen? Ik heb dat idee al eens eerder geopperd, en ik dacht dat dat toen al zou gebeuren, maar blijkbaar dus niet. Is het ondertussen wel veranderd?

Europeetje

Nee, dat is nog niet veranderd, want er komen nu nog steeds heel veel wijzigingen bij en er staat achter veel wijzigingen nog steeds 'onbekend'. (Zou wel mooi zijn als dat wel zo was :) )
Er staan nu nog zo'n 800 (!!!) wijzigingen in de wacht, maar ik kan er niet meer bij komen (volgens mij niemand hier)
Want er is iets nieuws ofzo, nouja, ik ben niet zo technisch ^^
Er komen in ieder geval allemaal errors ;)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

P@ul

Ik kan er wel bij, geen probleem. Maar ik kijk alleen naar vertalingen.