logo songteksten.net

songtekst probleempje?

Gestart door --rino, 8 juli 2012, 22:06:15

Vorige topic - Volgende topic

--rino

Hee.
ik heb even een vraagje,  :?
ik heb nog niet zo lang een account op songteksten.net
dus ben ik nog alles aan het onderzoeken en uitvinden enz.
maar nu heb ik dus wat songteksten erop gezet, en dat is niet helemaal goed gegaan.  :@
ik dacht namelijk dat het niet goed ging met 1 songtekst, want ik wist niet dat het een tijdje ging duren voor dat hij op de site kwam.
dus heb ik hem nog eens gedaan nu heb ik dus 2 keer dezelfde songtekst. ( so hard to breahte - b.o.b )

nu was mijn vraag, Hoe kan ik dat verwijderen?
& hoe weet ik al of iemand ander die songtekst al heeft geplaatst?
Want stel der is iemand anders die een songtekst erop zet, maar als het weken/maanden lang duurt voor dat het erop wat gezet,
hoe weet ik dan of die songtekst bezig is met plaatsen.
als ik dat dan niet weet en ik zet hem der ook op, staan ze dr weer 2 keer op?
dan blijf ik vragen of iemand hem der af wil halen, want ik las dat iemand vroeg of iemand anders 1 wou verwijderen..
   
Alvast bedankt!  :W
Ps: ik ben niet goed in uitleggen, hoop dat iemand het snap...  :9

Europeetje

Oh, ik snap het wel hoor :P

Ik verwijder hem wel even voor je.
Er is gewoon een wachtlijst (best lang, maar dat komt door al die onnuttige inzendingen...) en daar kan inderdaad wel eens dezelfde songtekst opstaan.
Soms kijk ik of de tekst er nog niet opstaan en soms kijk ik niet.
Nou, dat laatste had ik dus bij die songtekst gedaan.
Jij kan hem trouwens niet verwijderen ;)
Als je nog meer vragen hebt, stel ze maar hoor, ook als ik het niet goed heb uitgelegd!

:W Europeetje :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

P@ul

We snappen het.
Er komen veel teksten op, vaak wordt door meerdere mensen hetzelfde geplaatst, soms plaatst iemand meerdere keren hetzelfde.
Allemaal geen probleem. Wordt een tekst eenmaal goedgekeurd, dan worden dezelfde teksten, die later kwamen gewoon al in de wachtrij gewist.

Probleem is inderdaad, dat goedkeuren meestal in golven gaat. Dan ligt het een tijd stil, dan worden opeens weer een rij nagekeken en al dan niet goedgekeurd.

Nog erger is het in de wachtrij met verbeteringen.  |:(

Europeetje

Haha, we hebben echt bijna tegelijk gereageerd :P

Ah en @Paul
Als ik die rij zie, dan heb ik meteen al geen zin meer :O
Het is gewoon niet normaal hoeveel mensen er onnodige en onnozele inzendingen sturen!
Maar ik vind het wel erg sneu voor de andere mensen die WEL een goede inzending sturen.
Soms keur ik er één goed, maar dan komen er weer 2 bij, dan denk ik, laat maar, doe ik wel een andere keer, maar dat werkt ook niet.

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Heb inmiddels aangepast dat mensen die niet ingelogd zijn, ook geen wijzigingen meer kunnen doen.
Dat zal al het een en ander schelen :)
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

Citaat van: Websmurf op 10 juli 2012, 13:08:03
Heb inmiddels aangepast dat mensen die niet ingelogd zijn, ook geen wijzigingen meer kunnen doen.
Dat zal al het een en ander schelen :)
ow dat vind ik ideaal :D
Zal binnenkort eens kijken of ik weer een deel van de lijst kan doorspitten
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

Aaaaaahhhh dat zal heeeel veel schelen!
Thanks!

Ik zal nu wel een paar doen ;)
Zie wel hoe ver ik kom...

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

Okee.. ik snap het denk ik wel.
bedankt.  ;)

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Hèhè!

Ik heb eindelijk de lijst doorgespit!
Alle inzendingen zijn nu weg, dus als jouw inzending er niet bijstaat, is hij niet goedgekeurd....
OF hij is niet goed aangekomen, dat kan ook nog wel eens.
Als je het zeker wilt weten kun je me altijd even een berichtje sturen :)

---> Ik ga nu beginnen met de 973 wijzigingen (want die heb ik nog niet bekeken  O-))

Liefs, Europeetje  O+
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Huhuhu?
Ineens een ander lettertype?
Of heb ik weer ergens verkeer op geklikt ... :mrgreen:
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

Wow ik had het door..  
die van gisteren is zelfs toegevoegt.
Ik ben gelukkig nu, mijn dank is groot   _O_

Europeetje

Haha, ja, lol, ik dacht, ik moet er vandaag maar even voor gaan zitten xD
Dus alles maar toegevoegd :)
Alleen die rottige vertalingen schieten niet op  :X
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

Van smorgensvroeg tot savondslaat? 'leuke' zaterdag heb je dan...