logo songteksten.net

Sontekst toegevoegd

Gestart door Sn0w0nS, 8 september 2012, 10:40:14

Vorige topic - Volgende topic

P@ul

Ik keur dagelijks vertalingen goed of af. Daar zie je mijn naam niet bij. Eigenlijk gaat elke vertaling door mijn hand (met uitzondering die van de vaste vertalers). Overigens ook hier zijn de meeste vertalingen onzin: Leeg, rare opmerkingen, gewoon de Engelse tekst of een machine vertaling.
Verder vertaal ik zelf. Meestal als in de vertaallijst iemand : "Nederlands" heeft ingevuld. Ik beschouw dat maar als verzoek.
Ik nader nu de 1000 vertalingen van mijn hand.

Ik zit overigens een paar maanden per jaar in Australiƫ en heb niet altijd internet. Dan ligt de controle geregeld stil.

Groet
P

--rino

iedereen is zich nu aan het verdedigen,
maar ik bedoelde er nix mee.. :X

ik geloof heus wel dat iedereen wel wat doet,
maar ik zei dat op het moment dat 'IK' geen veranderingen zag,
en ik kijk niet langer dan mijn neus lang is, blijkbaar..

:W

Europeetje

Agree met iedereen :P

Ja, ik bedoel, ik was er vorig jaar best vaak nog...
Omdat ik toen best veel tijd had.
Maar nu in het examenjaar.. sorry :'(
Ik heb het dus ook best druk en ja ik haal toch liever goede cijfers dan dat ik op deze site zit.
Dat wil niet zeggen dat ik hier niks aan vind, maar school gaat voor.

Xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

School gaat voor..  O-)
Klinkt als... Dat je school belangrijk vind ?

okee vind ik ook heel belangrijk..
Toevallig zit ik ook in het 'examenjaar'  :+

Europeetje

Ja, dat vind ik wel belangrijk ja..
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino


--rino

Trouwens,
zijn er veel hbo opleidingen in friesland...
wat een beetje te maken heeft met creativiteit?

Europeetje

Jawel :)

Hangt ervan af, wat voor creativiteit

Kunst, schilderen etc.
Muziek
Organiseren van evenementen

?
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

grafisch of architect? ofz..

--rino

Soms heb ik het idee dat mijn songteksten worden gejat.. haha

Europeetje

Citaat van: --rino op  9 oktober 2012, 20:04:36
grafisch of architect? ofz..

Ja, dat ook wel volgens mij hoor!

Citaat van: --rino op  9 oktober 2012, 20:14:34
Soms heb ik het idee dat mijn songteksten worden gejat.. haha

Dat zou kunnen, maar het heet dan niet gejat.
Het komt doordat mensen dezelfde songtekst aansturen, maar de eerste wordt meestal goedgekeurd.
En ik moet eerlijk zeggen.. ik heb ook wel eens 1 toegevoegd, maar die stond later nog in de lijst....  :@
Ik zoek eerst wel altijd op of die songtekst er nog niet instaat, maar soms zie ik hem over het hoofd, dus sorry als dat bij mij zo was?  :@

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

okee bedankt, ik zou even kijken wanneer daar opendagen zijn
en of het wel een beetje haalbaar is voor mij om heen en weer te reizen, haha  :+

CiteerDat zou kunnen, maar het heet dan niet gejat.
Dat weet ik wel, maar het was ff een raar moment toen ik het zag, want de titel is niet helemaal correct..
en ik had die songtekst helemaal overgetypt van youtube, omdat hij niet op een site stond
maar nu in middels wel, zag ik...

ik zoek ook altijd eerst op of hij al bestaat en dan voeg ik het toe..

Europeetje

Citaat van: --rino op 10 oktober 2012, 20:27:53
ik zoek ook altijd eerst op of hij al bestaat en dan voeg ik het toe..

Ik ook, maar dan moet ik ook nog in de lijst kijken :@
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

Ohhz' Ja ik snap het (AL)...
late reaction

P@ul

Het is al eerder aangestipt, er is ook een lange lijst nog goed te keuren inzendingen. Daar kunnen Europeetje en ik wel in kijken, maar -rino niet.
Dus zo kan een bloedig ingetypte tekst ook 'verloren gaan' (zie boven). Sneu, maar het is niet anders. Hoewel, ik negeer wel eens een onbekende inzender ten voordele van een geregistreerd inzender.