logo songteksten.net

Bug gevonden? Post hier..

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 00:59:07

Vorige topic - Volgende topic

P@ul

Op het scherm "Songtekst bewerken" staat onderaan ineens geen artiest meer. Ook niet mogelijk 1 toe te voegen. Ook niet op te slaan.

Raar weer.

Websmurf

#136
Tweede probleem is opgelost! (artiest keuze) was door een library upgrade stuk gegaan.

Het eerste probleem (de image) error is wat lastiger op te lossen. Is grotendeels opgelost, maar alleen als de itunes store een storing heeft kan ie nog terug komen.
Webmaster Songteksten.net -

P@ul

Ik krijg berichten dat Albums niet meer ingevoerd c.q. aangemaakt kunnen worden. Invullen lijkt nog te gaan, maar opslaan lukt niet.

Websmurf

Hi paul,

Heb het ff nagelopen, er was een issue met de integratie met Bol.com waar we de album informatie vandaan halen. De API die we gebruikten is uit de lucht en er is een vervanger, dus die heb ik bij deze vervangen.

Helaas is het niet mogelijk om met de nieuwe API de album tracks uit te lezen.
Daarnaast zag ik dat het niet heel duidelijk was dat je eerst op "CD toevoegen" moest klikken voor je kon beginnen met het toevoegen van albums, daar heb ik ook een aanpassing in doorgevoerd.

Het toevoegen van albums lukt mij verder wel; deze heb ik zojuist toegevoegd: https://songteksten.net/albums/album/9420/2372/goldband/samen-tegen-elkaar.html
Webmaster Songteksten.net -