logo songteksten.net

Wie koopt er weleens een cd of single?

Gestart door jip_en_janneke, 1 maart 2006, 13:55:08

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..

omdat ik nou eenmaal níet alles voor ville doe :@

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

ja, ik snap het ook niet helemaal  :')

flientje_pinwin

Mijn broertje koopt tegenwoordig ook veel Cd's.. Dat is voor hem dan makkelijker op zijn mengpaneel.. >< Doet hij ook weer iets goed voor la monde

Ra58

Als je CD's dan heb je respect voor de artiest
Metal up your ass!

tiaragalmart

ik neem die van mijn ouders altijd in beslag!!!! ^O^

maartj..

Ik heb laatst de cd/dvd Simple Plan MTV Hardrock Live gekocht :Y Voor mn zus met kerst. Ook nogal duur vond ik.

VliegendeAnanas

Ik moet zeggen dat CD's dan ook best wel (belachelijk) duur zijn. Je betaalt zo al 20 euro voor maar 10 nummertjes.
Maargoed, uit respect voor de artiest of band.. Als ik nou écht fan ben van een band/artiest, koop ik hun CD dan ook wel. (Niet dat 't er veel zijn x') )

Singles doe ik sowieso niet aan. Dat vind ik gewoon dom; koop dan gewoon de hele CD, of helemaal niet. Of artiesten die hun singles met allemaal extra's volproppen; B-singles, videoclips, miljoenen akoestische en live versies.. o_O

Jetje15

laatst nog Mika en Stevie Ann gekocht.. die vonk t wel waard :D
oooh...en de cd van eenutrechts bandje.. Leaf...übervette muziek :D
http://www.leafmusic.nl
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

idd uit respect voor de artiest koop ik wel CD's ja
Metal up your ass!

maartj..

Zei je zo'n ruwweg 8 berichten hiervoor ook al. :mrgreen:

Jetje15

ik ben t er ook wle mee eens hr... uit respect voor de artiesten.. tenzij ze amerikaans zijn...daar krijgen ze er toch al belachelijk veel geld voor..nederlandse en net beginnende artiesten koop ik wel t album van.
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!