logo songteksten.net

Wie koopt er weleens een cd of single?

Gestart door jip_en_janneke, 1 maart 2006, 13:55:08

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

Zelfs voor amerikaanse. Het gaat ook niet om het geld wat ze ervoor krijgen.
Metal up your ass!

maartj..

Artiesten zien sowieso maar een schijntje van het geld dat je voor een cd betaalt.

Ra58

Ja de maatschapijen verdienen er dik aan
Metal up your ass!

maartj..


leipe tandoori

tja, voor een cd single ga ik niet naar de winkel, beetje zonde van tijd en geld. Om nou 4 euro ofzo te betalen voor 1 liedje (en een afgetrokken remix / ander B lied) waar je na 15 keer draaien helemaal ziek van bent... niet nuttig  O-).
Voor een mooi album kan ik het wel begrijpen, het is toch altijd leuker om de echte CD te hebben dan een magere :r mp3 :r kopie van internet, en een originele CD klinkt beter  :Y.
En als je helemaal fan bent van een artiest dan is leuk om daar een aantal/alle echte CD's van te hebben.
Dit jaar heb ik voor het eerst sinds een aantal jaren weer een stuk of 7 CD's gekocht  :9.

Latersss

maartj..

Als ik fan was van een artiest, zou ik de cd's op een concert kopen. Dan heb je 'm ook nog gesigneerd, en gaat er meer geld naar de artiest dan wanneer je hem ergens anders koopt. :Y

Ra58

naja bij de meeste concerten is de merch die je koopt niet gesigneerd
Metal up your ass!

maartj..

Dan koop je het en ga je wachten tot de artiest langkomt en duw je hem de merch onder z'n snufferd?

leipe tandoori

Precies en ondertussen eet je een ijsje  :P.

Ra58

nah bij de concerten waar ik geweest ben, gaat dat niet zo :P
Metal up your ass!

maartj..

Bij geen één? :{
Ik dacht dat artiesten na hun concert meestal nog handtekeningen etc. kwame uitdelen. :P  En je kan altijd proberen backstage te glippen he.

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Pfff. Naar wat voor afzetters ben jij toegeweest zeg. :P

Ra58

uhm, afterforever,cradleoffilth,slayer,thineeyesbleed,inflames,childrenofbodom? :)
Metal up your ass!

maartj..

Raar man. Simple Plan, Avenged Sevenfold, Fall Out Boy, Panic! at the disco, My Chemical Romcance doen dat wel allemaal. :P