logo songteksten.net
Hoofdmenu

Madonna

Gestart door Kayleigh666, 24 mei 2006, 11:07:53

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Is zeker zo, maar zo is ze nou eenmaal. En hoe harder de wereld roept dat ze te ver gaat, hoe verder ze gaat de volgende keer.....

maartj..

Zo is ze nou eenmaal.. kom op zeg..
Zo is ze gewórden ja, maarik denk dat ze vanbinnen een heel ander mens is dat gewoon door de commercie gekgemaakt is ofzo.. :P

Buffy16

En toch nog succesvol........zal wel pijn doen bij veel mensen

maartj..

het zal eerder bij veel mensen ergernis opwekken :Y

Buffy16

Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of ze binnenkort een nieuwe clip uitbrengt. Vond persoonlijk die laatste niet veel aan.

maartj..

die ordi met dat lelijke balletpak? :P

Buffy16

Die van hung up vond ik wel gaan, Sorry vond ik leuk, maar ik bedoel die daarna. Get together. Dat was een soort tekenfilm-clip en die vond ik niet zo goed. Ik hou ervan als er wat moeite voor een clip gedaan is. Bijvoorbeeld take on me van aha. En I would do anything for love, van Meatloaf.

maartj..

*fluit*

Oja, take on me en I would do nything nu weet ik het weer :mrgreen:

Buffy16

Valt me mee dat je ze kent, veel jongeren kennen de oude liedjes van vroeger niet. Mijn favo madonnan nummer blijft toch Like a prayer. Vond dat kapsel haar echt goed staan, en de clip was ook mooi.

maartj..

Nouja..
Madonna is niet mijn mens, met niet mijn soort van muziek en kan dus ook niet echt intresse opwekken :Y Dus ik heb geen favo nummers van haar :P
Ik denk wel dat iedereen het nu wel ongeveer heeft gehad met haar :Y

Buffy16

Ben er ook niet meer zo dol op als eerst. Toen ze nog jonger was vond ik haar wel leuk. In die tijd van Like a prayer en Like a virgin.
De stijl van toen vond ik ook leuker, een beetje dat punk-gebeuren. Deze disco-look vind ik wel gaan, maar ben er niet weg van.
Madonna zelf vind ik wel nog steeds een stijl-icoon.

maartj..

Nou, als ze nog lang doorgaat met stijl-icoon willen zijn, denk ik dat over een paar jaar niemand haar meer serieus neemt. Het is vast ook moeilijk in haar beroep om te accepteren dat je oud wordt, maar ze moet het toch maar onder ogen zien :)

Buffy16

Daar zal ze het zeker moeilijk mee hebben, ja. Ik heb gehoord dat in de clip van Sorry haar gezicht is gefotoshopt, zodat ze er jonger uitziet. Ik vind het jammer dat ze daarnaan meedoet, maar zoals je al zegt, ze zal het moeilijk vinden om te accepteren dat ze oud wordt. Hoe was het concert trouwens?  :9

maartj..

dat van Madonna? geen idee :P

Buffy16

Lol, bedoel waar jij heen bent geweest, maar heb je al op msn gesproken, dus weet dat het supervet was  :9