logo songteksten.net
Hoofdmenu

Madonna

Gestart door Kayleigh666, 24 mei 2006, 11:07:53

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Jeps, maar soms hebben ze ook echt leuke dingen vind ik wel. De Bristol vind ik ook leuk, combinatie van schoenen en kleding valt natuurlijk altijd goed in de smaak  :Y

Ra58

De meeste mensen willen gewoon niet het vermoeden wekken dat ze weinig geld hebben dus willen ze dure kleren :)
Metal up your ass!

maartj..

Wat zijn de meeste mensen toch dom.

Buffy16

Helemaal waar....ik kijk juist graag bij de Bristol en ook hier op de weekmarkt. Zijn ook hele leuke kleren. Mijn vriendin vroeg de vorige keer of ik het setje wat ik aanhad (zwart truitje en net grijs rokje) bij een boetiek had gekocht, maar dat kwam ook van de markt  :mrgreen:

maartj..

Op de markt koop ik geen kleding, ik vind het gewoon zo irritant dat ik het niet kan passen. En daarbij is de meeste kleding die bij ons op de markt verkocht wordt ontzéttend ordinair. :P

Buffy16

Ow das minder, ik heb het geluk dat er een geweldige kraam tussen zit. Echt hele leuke shirts, jeans en ook nette zwarte broeken. in de zomer ook leuke jurkjes enzo, niet zo ordi als idd sommige marktkleding...

maartj..

En ook met een pashokje erbij? Dat zou dan helemaal ideaal zijn. :Y

Hier zijn alleen t-shirts met "Can you handle this?" "Don't be jealous!" "I'm Sexy" "Miss Sexy" etc. En er zijn nog mensen die het kopen ook. :P Gelukkig zijn er wel nog altijd leuke stof kraampjes, ik moet echt eens iets kopen daar. :P


Buffy16

Ja er is ook een paskot dus is ideaal. Wij hebben ook van die rekken met die shirts met opdruk. Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf ook een aantal heb....maar dan meer in de 'large' stijl als: Goed in bed (ik slaap de hele dag)  :mrgreen:

maartj..

Maar die zijn léuk en niet ordinair. :P

Buffy16

Helemaal juist! Op school heb ik de bijnaam "don't touch" gekregen, dat stond op het eerste truitje met opdruk wat ik ooit droeg.
Steeds als ik een andere aanheb komen al m klasgenoten kijken, haha! Heb er van mn zus 1 gekregen met: "do you like my melons?"
en een plaatje van een watermeloen door de helft. Die vonden ze ook errug grappig.....

maartj..

Don't touch vind ik dan weer wél fout, maar dat komt door die lelijke broeken waar het op de kont staat gestikt. :P

Buffy16

Haha nee die vind ik zelf ook niet geweldig, bij mij staat het op een zwart truitje...

maartj..

Achjoh, het ligt er ook helemaal aan wat voor broek&schoenen je daarbij combineert. :P

Buffy16

Jeps, helemaal waar.....Vond van Madonna wel grappig dat ze toen dat truitje droeg waar "Kylie Minogue" op stond....

maartj..

Dat was dan zeker wel een minishirt he :P Kylie is zo'n dwerg.