logo songteksten.net
Hoofdmenu

TOKIO HOTEL

Gestart door *_Paddo, 21 juli 2006, 16:17:48

Vorige topic - Volgende topic

4hout

nou.. ZEG DAT DAN METEEN :P , ik dacht meteen weer.. zuchtzucht, ben je weer mensen voor wannabees aant uitmaken, laat ze lekker.. magoed.. het waren huppelkutten :P hehe.. maja.. Ra je hebt gelijk.. dan moeten ze maar naar dat zielige forum gaan jaa..
Darkness descends.. everyone dies!

!!!*Lara

Tokio hotel stinkt..

4hout

lara.. ik mag jou!
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

vrienden maken hier XD
Metal up your ass!

follow

ik maak nooit vijanden :D

Ra58

weet ik :Y bhealve lonsdale XD
Metal up your ass!

follow

daar maak ik ook geen vijanden mee..ze mogen me gewoon niet

flientje_pinwin

Citaat van: "Ra58"weet ik :Y bhealve lonsdale XD

Lonsdale is geen mens of groep,,
Hokjesplaatser.. :L
Een stelletje mensen met Lonsdalekleren die Follow niet mogen, zijn niet gelijk Lonsdale.. !!
Stel, ik draag Lonsdale, ik haat Follow toch niet ?

Ik heb gesproken

follow

lieve flientje zo bedoelen we het ook niet ,
maar er zijn nou eenmaal mensen hier die zo denken,
als ik dan voor bij fiets ben ik de gothic en alsik met andere fiets zijn het de gothics die mensen bedoelen we :P
verder niet
ik ken zat lieve mensen met lonsdale kleren ;)
en als hun ons gothics noemen moeten wij ze toch ook wat noemen :P ik bedoel ikw eet niet hoe ze heete :P en ze noemen zichzelf trouwens lonsdalers ik heb t niet bedacht ;)

en ik haat jou ook niet hoor :P

zo nu heb ik gesproken..mijn langste forum post tot nu toe :P

Ra58

Citaat van: "flientje_pinwin"
Citaat van: "Ra58"weet ik :Y bhealve lonsdale XD

Lonsdale is geen mens of groep,,
Hokjesplaatser.. :L
Een stelletje mensen met Lonsdalekleren die Follow niet mogen, zijn niet gelijk Lonsdale.. !!
Stel, ik draag Lonsdale, ik haat Follow toch niet ?

Ik heb gesproken

nee klopt, maar het kan ook zo zijn dat zij rascisten niet mag...en je kan het er niet kwalijk nemen, want ik denk toch wel dat het meerendeel van de nederlandse bevolking lonsdalers als rascisten ziet. En ik vind het ook fout, want zoals jij al zei, niet elke lonsdaler is racist. Maar lonsdale wordt gewoon in nederland geassocieerd met rascisme. En als ik dit zeg ben niet direkt een hokjesplaatser.(juist als je iemand een hokjesplaatser noemt, ben je dan niet een hokjesplaatser? maar goed.) Wij weten hier allemaal dat lonsdale dus geassiocieerd wordt met racisme. Dus als je dan lonsdale draagt wordt je een rascist in de ogen van de mensen die lonsdale assiocieren met rascisme. En helemaal ongelijk hebben ze niet. Het meerendeel van de jongeren die lonsdale draagt is racist denk ik. En ik zeg het meerendeel dus niet alle. En dat betekent dus dat het niet onterecht is. Vooral niet als de racisten zelf zeggen dat ze om "hun racisme" lonsdale dragen.
Laat ik even een voorbeeld noemen: Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren. En zo kan ik nog wel een ander soort voorbeeld geven: Ik ken een jongen, en die is racist. En hij zegt ook zelf dat hij OMDAT hij een racist is lonsdale kleding wil hebben. Zodat de, zoals hij het dan zegt, buitenlanders kunnen zien dat hij vind dat ze op moeten rotten. En je kan er verder weinig aan doen. Ik vind het ook jammer dat er rascisten zijn die het zo verkloten.

BTW, niet zeiken over de typfouten.  *)
Metal up your ass!

follow

ohja *blaat nog eve verder*
ik vind took onzin dat lonsdale als racistisch word gezien hoor , maar zo is t nou eenmaal...
maar we kunnen het ook ander szeggen : de mensen die bij een van de speeltuintjes hier zitten en die al 3 jaar roepen dat ze me vermoorden mogen mij niet :P

Ra58

Maar "wij, de depressieve gothics" (zoals je dan genoemd word) Geilen op vermoord worden :Y
Metal up your ass!

maartj..

en ik vind TH best leuk :Y ik kan het alleen niet hebben dat de mensen die dus geen zak om de muziekstijl geven opeens "fan" zijn en de nummers leuk vinden, dat is gewoon zeik :Y

Ra58

Metal up your ass!

!!!*Lara

Citaat van: "4hout"lara.. ik mag jou!

;)