logo songteksten.net

LangeAfstandsRelatie!

Gestart door 4hout, 5 augustus 2006, 03:04:50

Vorige topic - Volgende topic

Werkt dat.. zo'n L-A-R?

Ja
5 (71.4%)
Nee
2 (28.6%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 5 augustus 2006, 03:04:50

4hout

nouja, uhm.. zelf heb ik er ook een.. en het valt me op dat iedereen zo sceptisch erover doet.. van agjoh, dat red je nooit enzo.. dus ik dacht, ik wil meningen horen.. en waar kan ik dat beter doen dan hier..

zelf heb ik mijn fiefje! via internet leren kennen en dan nouja, begint men alweer van, agjoh, dan is het helemaal kansloos.. magoed.. we kennen elkaar nu al een jaar enzo.. en toen ze zei dat ze me leuk vond, nouja, toen wist ik eerst niet wat ik hoorde, maja, na een poosje, bleek ik haar ook wel te zien zitten..terwijl ik zelf eigenlijk ook had, dat is echt kansloos, ze woont TE ver weg.. maja, we hebben elkaar ontmoet en bla en het klikte meteen.. toen pas, werd ik echt verliefd op haar..en nouja, het is te doen, kan ik zeggen (ja, natuurlijk, ik mis haar zo erg, ik kan soms gewoon nachten niet slapen, zoals nu, of nouja, huilbuien, noem het maar op, maar besides dat, is het zeker te doen..) ik wil hierbij nog even internet/telefoon/het postkantoor en de uitvinder van pen en papier bedanken! hehe.. magoed, ik snap niet waarom mensen zeggen dat het kansloos is, al lijkt het op het eerste gezicht wel zo.. dus mijn vraag.. wat vinden jullie van LangeAfstandsRelaties?

(wow, zowaar een serieus onderwerp!  8-) )
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

Ik denk als het de juiste persoon is dat het wel werkt..Maar als het niet de juiste is, werkt het niet.. :) En dan nog, Jij en FeiFei zijn gewoon goed (H)
Metal up your ass!

4hout

whaha, niet zo bevooroordeeld.. maja, Fei is goed..  8-) , daar heb je wel gelijk aan.. xD.. en.. 'ons' is ook goed.. heel goed.. xD (omg, blijft leuk om ons te kunnen zeggen.. 8-) )
Darkness descends.. everyone dies!

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

4hout, je bent een schat :Y en je weet dat ik jullie geweldig vind ;)

4hout

whaha.. nouhouhou.. niet zo slijmen allemaal, kword er rood van O-), hehe.. geef je mening nou.. xP
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

nouja, aan feifei en jou zie je dat het werkt dus het werkt *)

Ra58

Metal up your ass!

Kayleigh666

Het kan werken. Maar je kan ook gigantisch uit elkaar groeien omdat je elkaar zo weinig ziet.
Het ligt er een beetje aan. Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe oud je bent enzo. Als je een jaartje een L.A.R. hebt en je gaat daarna samenwonen is iets anders dan 10 jaar lang LARREN. Of hoe je het ook wilt noemen...........

Ra58

het ligt voornaamelijk aan de personen :Y
Metal up your ass!

flientje_pinwin

Het kan werken, maar je moet elkaar vertrouwen!! Ik weet dat het in jou situatie dus wel het geval is.. ;)
Lijkt me ook best fijn, kan je bij elkaar slapen enzo.. O-) Mag ik nu met mijn vriendje niet, omdat hij toch in het dorp woont.. :N
Maar b.o.t. Ik zou het niet aankunnen,, Je zit wel een tijd zonder elkaar, hoe kan je nou iemand vertrouwen die je door de week niet ziet, en dus niet weet wat hij uitvoerd. Waar moet je heen als je het helemaal gehad hebt, en met je liefde wil praten. of gewoon ff een knuffel wilt, of een zo'n blik?
Ik zou het absoluut niet aankunnen, ten eerste het vertrouwen, dat krijg ik niet snel in mensen.. En daarnaast wordt ik knettergek als ik iemand een week niet zie.. :{ Toen mijn vriend op vakantie was.. :N RAMPZALIG

4Hout Respect voor jou.. :Y

maartj..

ja je hebt gelijk :Y ik zou het ook niet kunnen, volgens mij ben ik eigelijk echt vreselijk jaloers.. :N zoooooon slechte eigenschap en vooral 4houtje,, je hebt haar toch maar een keer ontmoet, dat soort mensen waar je in éen keer zóo'n band mee hebt kom je vrijwel nooit tegen.. lucky dude en idd respect!

Ra58

Metal up your ass!

CherryKiss

Ik heb er 3 gehad en elke keer ging het fout. Voor mij is het belangrijk dat ik mijn vriend elk moment van de dag kan zien als dat nodig is. Dat ik hem nu op kan bellen en binnen een uur bij hem kan zijn om in zijn armen te vallen. Daarnaast kon ik zo'n Lat-relatie niet financieren, en dat werkt dan weer niet echt mee aan je gevoelens. nee voor mij kan het neit :)

Ra58

Too bad for you, darling
Metal up your ass!