logo songteksten.net

~Niet toegestaan~

Gestart door xKyo-chanx, 28 februari 2007, 17:07:19

Vorige topic - Volgende topic

xKyo-chanx

Zijn er regels als je een songtekst wilt toevoegen? want de mijne zijn nogal extreem en ik weet niet of mensen er dan over gaan zitten zeiken, ik bedoel het zijn maar liedjes hoor, en er word al veel toegestaan op sites. Wwant mijn toegevoegde songteksten zijn nog niet op de site zichtbaar.. wat zijn de regels? of zijn die er gwn niet? En wat vinden jullie wat wel en wat niet mag worden toegestaan?

maartj..

Criteria:
Keur een tekst alleen goed als:

Je zeker weet dat het liedje goed is
Er een artiest is ingevuld!
Je zeker weet dat een liedje niet al (met een net andere spelling) voorkomt onder de artiest
Je zeker weet dat een liedje bestaat :-)
Keur een tekst van een nieuwe artiest alleen goed als:

Deze artiest niet al een een andere vorm in de database staat
Er een artiest is ingevuld!
Het geen samenwerking is: Blof ft. The Counting Crows. Deze moet apart onder Blof en Counting Crows, the worden toegevoegd

Jetje15

dus...wanneer wordt Mika toegevoegd? :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Zodra de teksten goedgekeurd zijn.

Jetje15

en wanneer zal dat zijn? :P zodra jullie tijd hebben.. hmm...that's gonna be a long wait...
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Websmurf

En je kunt het nu ook zelf doen ;)
Ze komen van zelf naar boven in het lijstje... de tekst die het langst geleden is toegevoegd staat bovenaan.
Webmaster Songteksten.net -

Jetje15

ik heb m zelf toegevoegd en goedgekeurd...what do you know..worden er meteen allerlei teksten van zn liedjes toegevoegd door mensen! yesss :D
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!