logo songteksten.net
Hoofdmenu

Evanescence

Gestart door doggygirly, 3 april 2007, 14:51:40

Vorige topic - Volgende topic

doggygirly

ik zou wel eens willen weten wat jullie van Evanescence vinden.
En wat vind je het leukste liedje?

ikzelf hou er wel van,
vooral van "Bring me to life" en "Hello"

maartj..

Ik vind Broken ft. Seether het leukst. Maar dat is puur omdat het met Seether samen is. :) Maar er is wel goed naar te luisteren hoor verder, dat Evanescence. :Y

Buffy16

ja vind ik ook een hele goeie band, ik vind Call me when you're sober het mooiste nummer tot nu toe. Dat gaat over haar exvriend, die is alcohol verslaafd en ze wou daarom niet meer bij hem blijven. Bring me to life is ook errug mooi. Zo ook Everybody's Fool...

maartj..

Citaat van: Buffy16 op  3 april 2007, 18:57:16
ja vind ik ook een hele goeie band, ik vind Call me when you're sober het mooiste nummer tot nu toe. Dat gaat over haar exvriend, die is alcohol verslaafd en ze wou daarom niet meer bij hem blijven.
Oftewel Shaun Morgen, de zanger van Seether, waarvan de tour niet doorging omdat Shaun in de afkickkliniek zat. :) Stomme Amy-Lee. :Y

Buffy16

Aha ok, ik wist niet dat hij dat was. Maar kan haar wel begrijpen, ik weet hoe het is om iemand lief te hebben die alcoholverslaafd is...das geen pretje. Maar natuurlijk wel een domper voor de fans...

maartj..

Hmpff. Ik vind het nogal schijnheilig, eerst een duet opnemen en daarna hem af gaan zeiken in een nummer. Niet dat ik het geen leuk liedje vind, maar het gaat om het principe. :P

Jetje15

everybody's fool vind ik ook erg mooi...mijn favoriet is My immortal... die moet ik ook vaak zingen bij zangles :mrgreen:
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Citaat van: Jetje15 op  5 april 2007, 10:43:57
everybody's fool vind ik ook erg mooi...mijn favoriet is My immortal... die moet ik ook vaak zingen bij zangles :mrgreen:

Ja is ook een hele mooie!

Citaat van: maartj.. op  4 april 2007, 23:16:09
Hmpff. Ik vind het nogal schijnheilig, eerst een duet opnemen en daarna hem af gaan zeiken in een nummer. Niet dat ik het geen leuk liedje vind, maar het gaat om het principe. :P

Dit is ook zo, maar kan het me ook wel voorstellen. Nou ja, wie weet komt het nog eens goed en nemen ze een nieuw duet op

maartj..

Citaat van: Jetje15 op  5 april 2007, 10:43:57
everybody's fool vind ik ook erg mooi...mijn favoriet is My immortal... die moet ik ook vaak zingen bij zangles :mrgreen:
I'm so tired of being here.. Suppressed by all my childish fears.. And if you have to leave, I wish that you would just leave.. cause your presence still lingers here.. and it won't leave me alone.. etc. :P Hij staat ook op bijna elk album he. :P

Buffy16

Is ook een héééle mooie ballad....Lijkt me toch wel eng om voor een volle klas te zingen. (heb zelf een keer voor de hele school gezongen, toen had ik helemaal de zenuwen!)

maartj..

Het is ook een mooi nummer, maar het is zo uitgemolken! Erg jammer.

Jetje15

hmm..als je de hele school niet kan zien, zoals bij onze aula, valt t wel mee...dan ist gewoon alsof je in je kamer staat te zingen ;) ik heb wel vaker voor de school gezongen, gaak binnenkort weer doen(*youuu make me feeeeel like a naturalll womannn*) en kvind t best een goed gevoel..misschien dak my immortal er ook tussenin gooi :)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ja als je de mensen niet ziet is het niet eng, en het is helemaal leuk als je het goed kan! Natural Woman is ook een heel mooi nummer.
Ik vind Stop van Sam Brown ook erg mooi, vooral om zelf te zingen. Mijn zus kan dat nummer heel goed.

Jetje15

downloading as we speak ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Hehe, en? Hoe vind je em?