logo songteksten.net
Hoofdmenu

Evanescence

Gestart door doggygirly, 3 april 2007, 14:51:40

Vorige topic - Volgende topic

Jetje15

mooi! ik vind de jamelia-versie ook mooi...zij kan ook wel zingen ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ja is zo, vond dat eerste nummer leuk van haar. Superstar. Jammer dat je niks meer van haar hoort.....

Jetje15

hahahaha...ze heeft net nieuwe liedjes uitgebracht! eerst Beware of the dog tijdje terug(paar weken) en nu laatste weer eentje hoor :)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

oh heb ik niet echt gevolgd dan.....ik heb het veel te druk voor een leven *zucht*......ben tegenwoordig ook meer aerosmith fan....

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Buffy16

Heb de nieuwste clip gezien van Evanescence, Sweet Sacrifice, ben er niet weg van, iemand anders ook gezien toevallig?

maartj..


Buffy16

Nou tis een beetje marylin manson-achtig (vind ik dan) en hou ik niet van, vind het liedje ook een beetje rommelig....

maartj..

WAAAAAAAAAAAAAAT? :D
Dan ga ik zo eens downloaden, MM is altijd tof! *;

Buffy16

Haha tja ieder zn smaak, vind zelf Call me when you're sober nog steeds het beste....

maartj..

Die heeft wel een mooie clip ja, daarin is AmyLee echt superknap. :P

Buffy16

Ja vind ik ook, vind haar kleding ook heel mooi! Bij dit liedje laat ze ook echt horen wat ze met haar stem kan. Heb het ergens zien omschrijven als: "met uithalen die uit haar tenen lijken te komen" dat klopt wel een beetje, die uithalen zijn echt geweldig in dit nummer!

maartj..

Ja, want meestal is haar stem niet zo heel bijzonder, maar in dit nummer laat ze wel zeker wat moois horen. :Y

Buffy16

Is zo, ja. Heb je de nieuwe clip intussen al kunnen vinden?