logo songteksten.net

Vakantie! Leuk! Of niet...

Gestart door MichielManager, 26 juli 2008, 01:47:07

Vorige topic - Volgende topic

MichielManager

Wat leuk! Vakantie! :+ Verveel me dood, ga nergens heen en vrienden enzo zijn wel weg :Y Ontmoet je een leuk meisje, paar dagen later gaat ze op vakantie naar Egypte ^O^ Helemaal wauwie! Zit ik hier een beetje te niksen... Enige wat ik nu doe is wat computeren, naar de Tour de France kijken en zelf een beetje fietsen 8)7 Leuk voor een tijdje, maar nu ben ik het wel een beetje zat :mrgreen: Misschien toch maar eens gaan kijken of ik kan gaan werken waar dat meisje ook werkt O-)
Beste acteurs ooit: Robert DeNiro, Nicolas Cage, Joe Pesci, Marlon Brando, Al Pacino & James Caan!!!

Websmurf

mja.. heb nog niet echt vakantie genomen deze zomer..
kijk van het najaar wel ff wat ik ga doen.. :p
Webmaster Songteksten.net -

maartj..

Ik vind vakantie superchill, alleen ben ik nu 3,5 weken naar Italiƫ geweest met mijn ouders+zus terwijl ik eigelijk thuis wou blijven waar de party was. Maar de weken thuis waren wel superleuk.

Arme smurf toch, neem toch ns even lekker je rust joh! :P

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

maartj..


Websmurf

haha.. nog niet..maar ben wel toe aan een weekje rust aan m'n kop :p
Webmaster Songteksten.net -

maartj..

Maar je kunt geen tijd vinden voor n weekje vrij of wat?

Websmurf

nog geen tijd voor gemaakt nee ;)
komt nog wel goed hoor :D
Webmaster Songteksten.net -

Marlijnzzz

Ik verveel me ook altijd, in het weekend enzo, want het gaat vaak zo dat ik mensen dan vraag of ze willen afspreken en dan kunnen ze niet, heb je eindelijk een afpsraak gemaakt hou je je weekend speciaal voor diegene vrij word er afgezegd. Zulke weekenden heb ik altijd. Ik heb wel een vriendje maar die treed bijna altijd in het weekend op (hij speelt in een band) En hij is er dus nooit in het weekend. Verder heb ik een goede vriendin maar die moet altijd met familie dingen doen en daar heb ik dus ook geen zin in. ik heb veel te veel oppervlakkige contacten. Zo van ik ken je wel ik vind je heel aardig maar je wilt niet met me afspreken. En dan zit ik weer het hele weekend achter de computer.

kobe



the 5 secret of bunt immediately reduce

at the same time  but also it is to play 92, 87 or even break 80 the difference lies.
I will search Ping G20 irons tonight When you push away, you know where is the problem? Because of poor batting or greens analysis of bad? You choose the correct play green peripheral is cut on the green, I think Ping G20 driver is betther than Ping G15 driver then easily push the hole? You know which hole the ball is to the new released Mizuno JPX-800 Irons is very popular cut the best? Amateur golfers on the answers to these questions is often "do not know.

My purpose of writing this article is to teach you how to diagnose the green and the Ping has released forged irons Ping Anser Forged Irons this year surrounding common problem, at the same time to find the best solution. I first demonstration of putting the ball low and cut the I guess Ping G15 irons is designed for me basic movements; then teaches you how to judge green, failure to identify the most easily remedied after play. I will also demonstrate how to improve short-putt confidence.