logo songteksten.net

vertaling the in crowd-Mitchel musso

Gestart door superjoke6, 30 juni 2009, 17:13:32

Vorige topic - Volgende topic

superjoke6

Hallo iedereen, ik heb op deze website de vertaling van the in crowd gezocht, maar niet gevonden. ook op andere site heb ik de vertaling niet gevonden. weet een van jullie de vertaling van dit liedje?

alvast bedankt

Unenchanted.

misschien is het een idee voor Songteksten.net om iets te maken waarin mensen vertalingen van songteksten kunnen aanvragen ^^ ?
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Sandra_O

Citaat van: superjoke6 op 30 juni 2009, 17:13:32
...weet een van jullie de vertaling van dit liedje?...

Tekst + Vertaling toegevoegd  :)

Citaat van: Unenchanted. op 30 juni 2009, 20:59:42
misschien is het een idee voor Songteksten.net om iets te maken waarin mensen vertalingen van songteksten kunnen aanvragen ^^ ?

Is best een idee, maar we hadden dat al bij NedtLyrics en dat is op een bepaald moment gestopt omdat er gewoon te veel verzoekjes binnenkwamen. Misschien een idee om het in het forum te doen, dan krijg je in ieder geval alleen de verzoekje van geregistreerde bezoekers  :?
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Unenchanted.

CiteerMisschien een idee om het in het forum te doen, dan krijg je in ieder geval alleen de verzoekje van geregistreerde bezoekers  :?

da's idd wel een idee, dan word Songteksten.net iig niet overspoeld met verzoekjes  :)
en op zich kunnen d'r ook een max. aantal verzoekjes komen, en dat er pas nieuwe mogen komen als de oude zijn afgewerkt  :+
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Websmurf

Ik heb inderdaad ook zo'n dergelijke feature ooit gehad voor songteksten
Dat mensen konden aanvragen welke songtekst ze wilden hebben.

Het blijkt in de praktijk echter onmogelijk om al die verzoekjes bij te houden en te verwerken. Via het forum lijkt me een beter oplossing ;)
Webmaster Songteksten.net -