logo songteksten.net
Hoofdmenu

CENTRAAL: Algemene Chat

Gestart door Legolas, 29 februari 2004, 07:53:04

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

Ik google wel bij txt.. ;)

CiteerClownseczeem (periorale dermatitis) is een algemeen voorkomende huidaandoening rond de mond die gepaard gaat met rode, jeukende plekken van enkele millimeters groot. De direct aan het lippenrood grenzende huid is vaak niet aangedaan. Soms geven de afwijkingen een brandende of stekende pijn. Vaak vertoont de huid ook enige schilfering. Behalve rond de mond komen de afwijkingen ook voor aan weerszijden van de neus en rond de ogen.

Vooral mensen met een vet huidtype hebben een grotere kans op het ontwikkelen van clownseczeem, vooral als er regelmatig cosmetica op de gezichtshuid worden gebruikt. Vrouwen hebben vaker last van clownseczeem dan mannen. De klachten kunnen worden uitgelokt door het smeren van cosmetica in het gebied rond de mond, zoals dag- en nachtcremes. Afsluiten van de porieen in de huid speelt hierbij een rol.

Er is een duidelijke relatie tussen het smeren van hormooncremes in het gelaat en het ontstaan van de periorale dermatitis. Wanneer de arts de verschijnselen van periorale dermatitis bij vergissing aanziet voor 'gewoon' eczeem en hiervoor nog sterker hormooncremes voorschrijft, kunnen de klachten verder verergeren.

Klinkt wel ba..

Ra58

naja ik heb er geen last van :P
Metal up your ass!

Just1Girl

i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

wowie.. :{ Niemand.. ? Echt niemand..?

Ra58

naja hier opt forum kennlijk niet
Metal up your ass!

flientje_pinwin

*) wat zijn we toch weer heerlijk gezond.. :P

SuuSjj-Gaucho


Ra58

dus je bent WEL gezond?
Metal up your ass!

flientje_pinwin


Ra58

Citaat van: "SuuSjj-Gaucho" Ik ook niet  :mrgreen:

ik wilde duidelijk heid hebbe over of dit op het gezond zijn sloeg
Metal up your ass!

SuuSjj-Gaucho

Op Wat Anders...
Nee.. Ben Niet Ziek :)

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

Ra kan weer rustig doorleven.. ;)

Just1Girl

Alsof hij dat ooit gedaan heeft
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]