logo songteksten.net

Hoe lang?

Gestart door theopposites, 4 april 2010, 14:20:20

Vorige topic - Volgende topic

theopposites

Hoe lang duurt het totdat je ingestuurde lyrics op de site staat?

Sandra_O

Dat varieert. Er zijn niet zo veel mensen die de ingestuurde teksten controleren en helaas moet nog steeds elke ingestuurde tekst goed gecontroleerd worden om allerlei fouten, e.d. er uit te filteren.

Het is wel zo dat als mensen zelf proberen alvast wat beter naar een tekst te kijken voordat ze deze insturen, en niet klakkeloos van een andere site met songteksten kopiëren, het hele proces aanzienlijk sneller zou gaan (vooral het ontbreken van de apostrof in engelse teksten is nogal tijdrovend - im; aint; lets - zijn voorbeelden van woorden die je alvast kunt veranderen in I'm; ain't; let's). Bovendien worden er ook geregeld teksten ingestuurd die mensen zelf hebben uitgetypt tijdens het luisteren naar een nummer en waar heel slechte grammatica, spelling en ontbrekende woorden in staan (die laatste plaats ik dus ook niet!).
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Europeetje

Idd.

Ik heb een week geleden een liedje opgestuurd en alle fouten eruit gehaald enz.
Maar hij staat jammer genoeg nog niet op de site.
Hij komt vast nog wel.
Ik heb geduld :mrgreen:

O+ Europeetje!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Citaat van: Sandra_O op  5 april 2010, 14:00:08
Dat varieert. Er zijn niet zo veel mensen die de ingestuurde teksten controleren en helaas moet nog steeds elke ingestuurde tekst goed gecontroleerd worden om allerlei fouten, e.d. er uit te filteren.

Het is wel zo dat als mensen zelf proberen alvast wat beter naar een tekst te kijken voordat ze deze insturen, en niet klakkeloos van een andere site met songteksten kopiëren, het hele proces aanzienlijk sneller zou gaan (vooral het ontbreken van de apostrof in engelse teksten is nogal tijdrovend - im; aint; lets - zijn voorbeelden van woorden die je alvast kunt veranderen in I'm; ain't; let's). Bovendien worden er ook geregeld teksten ingestuurd die mensen zelf hebben uitgetypt tijdens het luisteren naar een nummer en waar heel slechte grammatica, spelling en ontbrekende woorden in staan (die laatste plaats ik dus ook niet!).
Daar kan ik me zo aan ergeren, als er alleen maar teksten te vinden zijn zonder apostrof. Ik voeg het ook altijd toe voor ik de tekst instuur.

Europeetje

 :P Mijn liedje staat op de site !!! (Ik bedoel die ik heb toegevoegd *))

Ik heb nu weer 2 nieuwe vertalingen van Michael Jackson toegevoegd  :mrgreen:
Dat wordt weer wachten  :Y
Maar dat maakt niks uit  :9
Hahaha

Ik laat het hier wel weten wanneer ze erop staan :)
Dan kan je zien hoelang het heeft geduurd  ^O^

Groetjes Europeetje  O+
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

#5
Hahaha :D

1 van de 2 vertalingen staan er al op :)

Dat ging snel :P

Groetjes Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

En ja de 2e staat er ook op  :mrgreen:
Joepie   :9


O+ Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

theopposites

Aha oke! Bedankt voor je antwoord!
Maar ik heb dus ook 2 songteksten geluisterd en uitgetypt, maar daar kon ik soms ook iets niet verstaan en daar heb ik dus een vraagteken of puntjes neergezet, word deze songtekst nou niet geplaatst?

Europeetje

Uhm.. dat weet ik echt niet!
Sorry!
Maar je kan bijvoorbeeld wel die songteksten intypen bij google en kijken wat daarbij staat.
Of je hetzelfde hebt ofzo?
Of als je een paar woorden niet wist...

Groetjes Europeetje  :mrgreen:
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

theopposites

Ze staan nog niet op internet ;). daarom heb ik ze ook zelf getypt^^

Sandra_O

Citaat van: theopposites op  8 april 2010, 19:45:57
Maar ik heb dus ook 2 songteksten geluisterd en uitgetypt, maar daar kon ik soms ook iets niet verstaan en daar heb ik dus een vraagteken of puntjes neergezet, word deze songtekst nou niet geplaatst?

Nee, sorry. Het grote probleem met dat soort songteksten is niet alleen dat ze dus niet volledig zijn, maar ook dat waar jij iets denkt te verstaan een ander weer heel iets anders kan horen, waardoor er voor één zo'n songtekst (en met name bij de nederlandse rapteksten is dat helaas vaak het geval) vervolgens tientallen verzoeken om wijzigingen binnenkomen.

Het beste kan je proberen om een tekst volledig te krijgen door er bijvoorbeeld ook anderen naar te laten luisteren en vragen wat zij horen óf om via de site van de artiest contact op te nemen en gewoon naar de teksten te vragen.  :)
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Europeetje

Ik heb weer een stuk of wat vertalingen van songteksten van Michael Jackson op de site geplaatst  :)
Nu maar wachten  :P
Ik zeg het wel weer wanneer ze erop staan  O-)

Maar soms zit ik wel 10 minuten naar 1 zin te kijken, want dan klopt hij niet goed in het Nederlands.
Maar ik twijfel daarna nog steeds hoor  :?

Doeiiiii
Europeetje O+ O+ O+
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

 ;( Ze staan er nog niet op  :N

Maar ik wacht wel af  :mrgreen:

Straks zijn ze allemaal niet goed...
Ja denk het wel het meeste....toch??!!.....

Groetjes Europeetje :9
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Jeehhh :D

Er staat al 1 op  :mrgreen:

:9 Europeetje :9
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

theopposites

'k heb ze opnieuw ingestuurd. Nu kloppen ze wel^^