logo songteksten.net

Het hoofdmenu is 'kapot'

Gestart door Marrrk, 10 mei 2010, 21:11:54

Vorige topic - Volgende topic

Marrrk

Ik weet niet of het aan mij ligt (of aan de browser, Firefox 3.6) maar het hoofdmenu op de gewone site www.songteksten.net is kapot. Ik zie twee rijen met oranje en grijze tabs en daaronder staan de letters... Iemand anders dit probleem? Het kan ook aan de computer liggen o.i.d. ;)

Websmurf

hey mark,

ik zit hier ook op Firefox 3.6, maar hier zie het er wel normaal uit..

kun je 's op de ctrl en de F5 toets tegelijk drukken? dan wordt de cache leeg gegooid en alles opnieuw ingeladen.. misschien dat het een hickupje van je systeem is?
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

Ow die 'bug' had ik dit weekend ook op de laptop van mn ouders (Firefox), maar nu op mijn computer (ook firefox) werkt alles normaal :S
May the bridges I burn light the way.

Marrrk

Heeft helaas niet gewerkt... Maar wel bedankt voor de tip :)
De bug doet zich bij mij ook voor in Internet Explorer (8) dus het zal wel aan de computer liggen :9

P@ul

Ik heb/had het ook. Niet bij IE wel bij FF.
Kort geleden was er iets mis tussen Java console en FF. Java werd toen uitgeschakeld, later met updates weer ingeschakeld. Er bleken 3 versies van Java in de ad-ons te staan. Na het verwijderen van de de oudste 2 was het weer goed.

Vaak liggen problemen bij FF aan ad-ons. Dus je kan even kijken in de lijst en e.e.a. (tijdelijk) uitschakelen om het uit te proberen.

Snowowl

Heb sinds een paar dagen een nieuwe computer, en sindsdien doet het hoofdmenu het bij mij ook niet meer goed.

zo ziet het er voor mij uit momenteel:


Als ik op het forum zit dan ziet het hoofdmenu er wel weer uit zoals het hoort.
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

wat gek joh

Firefox 3.6 op windows zie ik? Welke versie van Firefox precies?
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

Ook vreemd is, dat de manier van inladen van het menu voor zowel het forum als de hoofdpagina op exact dezelfde manier gebeurd.. hier zitten dus geen verschillen in voor zover ik me kan herinneren..
Webmaster Songteksten.net -

Marrrk

Bij mij werkt het inmiddels weer wel gewoon (zit nu op Firefox 3.6.3, Windows 7)

P@ul

Ik heb er oo geregeld last van. De tekst en links van de tabs zijn heel vaag (in wit) te zien onder de tabs en daar ook aanklikbaar.

Sandra_O

Kan het misschien aan het beeldschermformaat liggen  :? Ik heb namelijk datzelfde scherm als op snowowls print screen elke keer als ik aan een PC met een vierkant beeldscherm zit, maar op bijvoorbeeld mij laptop met breedbeeldscherm is de lay-out wel goed. 
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Snowowl

Heb firefox 3.6.3 (en Windows XP)

Beeldscherm-formaat lijkt me vreemd omdat mijn beeldscherm niet is veranderd, alleen de computer zelf...

heb even een scherm van het forum en een scherm van het hoofdscherm van Songteksten.net langs elkaar gezet. Ben op allebei de schermen ingelogd dus daar zou het ook niet aan kunnen liggen.
Forum doet hij normaal, en de ander nog altijd beetje in de war.

May the bridges I burn light the way.

lenn-

Ik heb die bug nu ook ineens... nu op het forum is het hoofdmenu wel goed, maar op de homepage staan er 2 balken onder elkaar... heel vaag.

Europeetje

Tsja, dat heb ik als ik op school achter een pc ga.
Maar die zijn vet oud al...
Niet dat die van jullie ook oud zijn hoor :@
Maar ik weet niet hoe het komt.
Het was ff een opmerking van mij.
Op mijn eigen laptop doet hij het gewoon goed :D

Doeiii Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Ik heb precies hetzelfde als Snowowl, op het forum is het wel gewoon goed. Heb trouwens Firefox.
Ik weet niet of het van de laatste tijd is of dat het altijd al zo was, want eerder gebruikte ik alleen beneden op de computer, met IE, deze site om songteksten naar mijn iPod over te zetten.. (hier boven doet iTunes het niet)
En mijn computer ís oud, geloof me maar :')
Ik heb wel een belachelijke lijst met add-ons, waarvan sommigen nauwelijks werken.. (de URLs van tinyURL doen het bv. nooit) Ik ga eens proberen er een paar uit te schakelen en kijken of hij het weer doet!